ممنتو

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۱۲ ق.ظ

ممنتو رو دیدم. خیلی خوب و جذاب بود. عالی، عالی، عالی! :)

عاشق آثار هنری‌ای (فیلم، نمایش، کتاب و ...) هستم که بهترین لحظه‌شون، آخرین لحظه‌شونه. کوبنده: بنگ و تمام! 

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۹
دکتر سین
جای بهترین لحظه هم دقیقا همونجاست. اخرش. باید نثار اونایی بشه که اون کتاب یا فیلم رو به انتها رسوندن و نصفه رها نکردن.

پاسخ:
دیروز با یکی از دوستام داشتیم دربارۀ کتابایی که نصفه رها کردیم حرف می‌زدیم. نتیجۀ بحث این بود که آدم برای این‌که سلیقه‌ش دستش بیاد، باید بیشتر به کتابایی توجه کنه که نتونسته تمومشون کنه. اونا توی این بحث تعیین‌کننده‌ترن. فیلم یا کتابی که نتونه از اول کسی رو با خودش همراه کنه، چه فایده که آخرش خوب تموم بشه؟
من ممنتو رو سااالها پیش دیدم ولی اون صحنه‌ی اخ تف اون زنه هرگز از یادم نمی‌ره و وقتایی که چایی یا قهوه‌م رو کابینت می‌مونه، می‌ترسم داداشم اینکارو بکنه -__-

نولان بیشتر کاراش همینجوریه :-؟ حتی آخر سه‌گانه‌ی شوالیه‌ی سیاه هم داشت تلاش می‌کرد اینکارو بکنه :|| رها کن دیگه مستر -_- 
پاسخ:
آره. منم فکر می‌کنم می‌تونست یه خرده ملایم‌تر حافظه‌شو تست کنه! :دی
این موضوعِ تفاوتِ ظریفِ بین «سبک هنری» و «تکرار و درجازدن» هم مقولۀ پیچیده‌ایه واقعاً...
ممنتو همونه که شخصیت اصلیش دچار فراموشی کوتاه مدت بود و روی عکس‌هاش یادداشت می‌نوشت.
من خیلی وقت پیش دیدمش. وقتی فیلم تموم میشه جا داشت یه دور از آخر به اولم ببینیش. 
پاسخ:
آره؛ خودشه.
منم همین حسو داشتم! :دی
ای آقاااااااا :)) چرا همه خوش شون میاد از این و اینسپشن؟ :دی چرا من خوشم نیومد؟‌ :))
پاسخ:
:))
شاید چون پیچیدگی نوع روایت، بعضیا رو خسته و کلافه می‌کنه. نه؟
چه جالب همین امروز صبح یکی از دوستام دیده بودش و داشتیم درباره اش حرف میزدیم.

دیدنش نیاز به تمرکز بالایی داره واقعا!
پاسخ:
بررسی کن ببین من همون دوستم نیستم؟ :دی
آره. دو دقیقه حواست پرت بشه خط داستانو از دست می‌دی! :))
با توجه به اینکه من عاشق انیمیشنم و انیمیشن برای بچه هاست و پیچیدگی نداره احتمالا دلیلش همینه که میگید
پاسخ:
آره شاید.
نه خب اسم کوچیک شما رو میدونم با اون دوستم یکی نیست:)
یه نفر  the mechanist رو  بهم معرفی کرد بعد از دیدن ممنتو
اونم فیلم هیجان انگیزی بود.
fight club رو هم که احتمالا دیدید؟
اگر ندیدید پیشنهاد میشه:)
پاسخ:
فایت کلاب رو دیده‌م. ولی به دوباره دیدنش می‌ارزه. ممنون بابت معرفی فیلما. می‌بینم حتماً. :)
روانی شده بودم من بعد از دیدنش. :|
بعد من فیلم رو چند بخش کرده بودم، هی ده دقیقه یک ربعش رو می‌دیدم، می‌رفتم یه دوری می‌زدم یه چیزی می‌خوردم چندتا نفس عمیق می‌کشیدم برمی‌گشتم سراغش. یه چندروزی طول کشید تا ببینمش. بعدشم رفتم پنج شیش تا نقد خوندم به گمونم که یه ذره مغزم از حرارت بیفته. 
این چیدمانِ عجیب و غریب و مسخره‌اش خیلی باحال بود واقعاً. 

ولی من از بینِ کارای نولان پرستیژ رو بیشتر از همه دوست دارم. خیلی کامل بود. اوج و فروداش عالی بود. معماهاش شاهکار بود. هیچوقت از دیدنش سیر نشدم. 
که خب ممکنه یه بخشیش هم به خاطر هیو جکمن و کریستین بیل باشه البته. :| 
رتبه‌ی بعدی هم متعلق به اینسپشنه.

پاسخ:
آره. از آخر به اول اومدنش جذاب بود. بارکد رو دیدی؟ اونم همین مدلیه. تیکه‌تیکه و از آخر به اول. تکنیک باحالیه. :)

پرستیژو ندیده‌م هنوز. ولی اینسپشن هم خیلی خوب بود جداً.

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی