یک. پارسال همین موقع‌ها نوشتم:

به امید خدا، بی حرفِ پیش، چهارشنبه عازم کربلاییم؛ خونوادگی. برای همینم، از همین تریبون از تمام کسایی که خواسته یا ناخواسته رنجوندمشون، حلالیت می‌خوام. خلاصه اگه تو این مدت حرفی، حدیثی، حرکتی، چیزی بوده که ناراحتتون کرده، به بزرگواری خودتون ببخشید دیگه...

دعا کنید سالم برم و برگردم؛ منم قول مردونه می‌دم به یاد همه‌تون باشم. ^_^

واقعاً چیز بیشتری به ذهنم نمی‌رسه به این جملات اضافه کنم. حلال کنین رفقا... :)

 

دو. چون اربعین نیستم که برای ختم قرآن مطلبی بنویسم، همین الان می‌نویسم. :)

شکر خدا تا بخش ۸۰ پیش رفته‌یم. از ۸۱ تا ۱۰۰ رو ان‌شاءالله خودم خواهم خوند طی سفر. شماها از ۱۰۱ اگه دوست داشتین، منت بذارین ادامه بدین. :)

 

.:: بخش‌های ۱۰۱ تا ۱۲۰ ::.

 

۸۱-۱۰۰ دکتر سین | ۱۰۱ شباهنگ | ۱۰۲-۱۰۳ فرشته ... | ۱۰۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا) | ۱۰۵-۱۰۶ مصطفی فتاحی اردکانی |  ۱۰۷-۱۱۰ شباهنگ |  ...

 

اطلاعات بیشتر دربارهٔ ختم قرآن ما

قرآن کریم و تفسیر المیزان

+ التماس دعا...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۱
دکتر سین
۰۱ آبان ۹۷ ، ۰۸:۴۰ بهارنارنج :)
التماس دعا دکتر:)
پاسخ:
محتاجیم به دعا. چشم حتماً. :)
۱۰۱ رو من می‌خونم.

به هر عمودی رسیدین که توش ۴ داشت یاد من بیفتین و دعا کنین برام. خب؟ :))
پاسخ:
ممنونم. :)

خب! :))
خوبه
پاسخ:
:)
۱۰۲ 
۱۰۳

خیلی التماس دعا دکتر، پیشاپیش زیارتتون هم قبول :)
پاسخ:
به روی چشم. :)
تشکر. :)
۰۱ آبان ۹۷ ، ۱۷:۳۳ آسـوکـآ آآ
الهی به سلامت برید و بیاید و پیشاپیش زیارت قبول:-)
پاسخ:
خیلی ممنونم. :)
۰۱ آبان ۹۷ ، ۱۸:۵۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۰۴ میخونم ان‌شاالله.
خیلی دعام کنید. به شباهنگ گفته بودم توی حرم امام رضا هر جا در دیدی یاد من بیفت. نمیدونم اونجا هم درهاش زیاده یا نه! یاد منم باشید. دعام کنید.
پاسخ:
ممنونم. ایشالا نصیب و قسمت شمام بشه. :)
به یاد همۀ دوستان و خواننده‌هام بودم. :)
التماس دعا. 
خوش به سعادتون :)

پاسخ:
محتاجیم.
ایشالا قسمت شما هم بشه. :)
سفر بی خطر
ان شالله دست پر برگردین
پاسخ:
ممنونم. :)
سفرتون بی خطر ان شاء الله بسلامت برید و برگردید کربلایی دکتر سین 
لطفا برای من خیلی دعا کنید خیلی محتاجم به دعا. به امام حسین  ع بگید آقا جان خیلی خسته شدم دستمو بگیر گره از زندگیم باز کن قربونت برم آقا. ممنونم :(
پاسخ:
متشکر.
همه رو دعا کردم. ایشالا گره کار شما هم باز بشه... :)
۰۳ آبان ۹۷ ، ۱۸:۵۱ قاسم صفایی نژاد
التماس دعا
پاسخ:
محتاج دعاییم. :)
۰۶ آبان ۹۷ ، ۰۹:۲۱ مصطفی فتاحی اردکانی
105
106
واسه من. التماس دعا
پاسخ:
تشکر. :)
107 و 108 و 109 و 110 رو هم من می‌خونم :)
پاسخ:
سپاس‌گزارم. :)
۱۷ آبان ۹۷ ، ۱۷:۱۹ اجاره آپارتمان مبله در تهران
زیارت شما و همه زائرای سید الشهدا قبول ان شاءالله ... التماس دعا ...
____________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
پاسخ:
تشکر. محتاجیم به دعای شما. :)
۱۲ آذر ۹۷ ، ۱۰:۲۸ 🦉 شباهنگ
۱۱۱ رو هم من خوندم.
پاسخ:
تشکر فراوان. :)
112 و 113 رو هم من می‌خونم ان‌شاءالله. :)
پاسخ:
تشکر بی‌کران. دعا بفرمایید. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی