بیرون از تقویم!!

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۴۵ ب.ظ
ترم اولِ دانشگاه سه واحد ادبیات فارسی داشتیم. یادمه توی اون ترم استادمون بهمون گفت که گاه‌شماری باستانی ایرانی شامل ۱۲ ماه سی روزه بوده. یعنی هر سال ۳۶۰ روز داشته. برای همین ۵ روز آخر سال رو به‌عنوان روزهایی می‌دونستن که متعلق به هیچ کدوم از ماهای تقویم نبودن. به این پنج روز می‌گن «پنجه‌ی دزدیده» یا «خمسه‌ی مسترقه»؛ که می‌شه ۲۵ تا ۲۹ اسفند. به عبارت دیگه اگه من دو سه هزار سال قبل‌تر به‌دنیا اومده بودم، از آخر تقویم می‌افتادم بیرون! :دی

+ میلاد با سعادت خودم رو به همه تبریک می‌گم! ^_^


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۴
دکتر سین
امروز هنوز 24مه که. گفتی 25م تولدمه :))

پاسخ:
نه دیگه. الان شب تولدمه! :)
تولدتون مبارک:)
پاسخ:
سلامت باشی! :)
تولدت مبارک دکتر!

دیر شدااااا ! زن بگیر! از من گفتن!

:))
پاسخ:
ممنونم. :)
ایشالا هر چی خدا بخواد! :)
۲۴ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۰۹ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
مباااااااااااارک باشه :)
پاسخ:
سپاسمندم! :)
واااای تولتون مبارک:)خوبه به تولدا میرسم:)
پاسخ:
قربان شما. :)
تولدتون*
۲۴ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۲۴ هولدن کالفیلد
این روز شمار معکوست اندازه اش برای تغییر هزاره مناسبه نه تغییر سال :|
پاسخ:
خب من سال ۱۹۹۹ وبلاگ نداشتم. به سال ۲۹۹۹ هم نخواهم رسید احتمالاً. گفتم آرزو به دل نمونم! سال تحویل فقط بهونه‌ست!! :||
به به به به به مبارکا باشه ایشالله عمر طولانی و باعزت داشته باشین دکترجان ^_^
پاسخ:
خیلی ممنونم! :)
سلام 
جشن میلادتون مبارک :))
فکر نمیکنم اگه چند هزار سال پیش هم به دنیا میومدین از تقویم می افتادید بیرون :))

پاسخ:
سلام
سپاس‌گزارم. :)))
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۰۸:۳۶ بهار بهاری
تولدتونم مبارک^_^
بخوبی وخوشی بقیه عمرتونو بگذرونین!:))
پاسخ:
متشکرم! :)
ایشالا این سن، متفاوت‌ترین و بهترین سال عمرت باشه دکتر سین
تولدت مبارک
پاسخ:
ایشالا. منم متقابلاً آرزوهای خوب دارم برات. :)
ممنون. :)
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۳۹ نفس نقره ای
آقا خیلی موبارکه ایشالا هزار و بیست و هفت سالگیت :دی
اون بالا چه باحال و جذابه
پاسخ:
ایشالا دور هم! :)
قابل نداره! :دی
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۲۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خیلی مبارک باشه.
پاسخ:
سلامت باشین. :)
تولد تولد تولدت مبارک و این حرفا، ای بیرون از تقویم ;)
پاسخ:
ممنونم! :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی