لطفاً با بیش‌ترین سرعت ممکن و با کم‌ترین میزان تفکر به سؤالات زیر پاسخ بدین؛ و تا به سؤالی پاسخ ندادین، ازش رد نشین!

- شروع!

   ۲+۲=؟

   ۴+۴=؟

   ۸+۸=؟

   ۱۶+۱۶=؟

   عددی بین ۵ و ۱۲ انتخاب کنید.

+ لطفاً جوابی که به سؤال پنج دادین، کامنت کنین. شما احتمالاً عدد ۷ را برگزیدین! بیش‌تر افرادی که تو این تست شرکت می‌کنن، به دلیل نامعلومی، عدد ۷ رو انتخاب می‌کنن!

+ این موضوع در خیلی از سایت‌ها موجوده و احتمالاً خود شما هم این موضوع رو قبلاً دیدین. یکی از مراجع، برای مثال، اینه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
دکتر سین
۲۷ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۵ مترسک ‌‌
4
8
16
32
ولی من 11 رو انتخاب کردم :|
پاسخ:
من اولین روزی که این موضوع رو شنیدم، توی دانشگاه از بیست نفر پرسیدم. نوزده نفر گفتن ۷! خود منم وقتی این تستو دادم، گفتم ۷!!
این نشون می‌ده که تو از گونه‌های نادری! :) ;))
منم یازده:/
پاسخ:
حرفی ندارم!
گفتم 7 :|
+دکترا چی؟
پاسخ:
اصن ی وضعیه! می‌بینی؟! :|
+ مکانیک.

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی