اندر احوالات دکتر «س» (۲)

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ب.ظ

امروز بعد از مدت‌های خیلی خیلی مدید، به دفتر خاطراتم سر زدم. یه روزی نوشته بودم: «یاد left handed بخیر؛ خیلی انرژی‌زا بود!»

لفت‌هندد اسم یه وبلاگ‌نویس بود که من دو سال پیش چند ماهی می‌خوندمش و کیلو کیلو انرژی مثبت می‌گرفتم! امروز وقتی دوباره یادش افتادم، یه لحظه با خودم فکر کردم: اصلاً مهم نیست که ماها چه‌قدر توی این دنیا موندگاریم؛ مهم اینه که وقتی ازمون یاد می‌کنن بگن: «یادش بخیر! دمش گرم!»

اگه یه نفرم بعدها با خاطرات من و اینجا حالش خوب شه، برام کافیه! من راضیم به‌خدا! :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۵
دکتر سین

 ۰ دیدگاه

تاکنون هیچ دیدگاهی نگاشته نشده است.

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی