without head and tail

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

یکم. در دوران دبیرستان، یه معلم داشتیم که جبر و احتمال، هندسه‌ی تحلیلی و جبر خطی و آمار بهمون درس می‌داد. یه بار سر کلاس خیلی جدی، انگار که داره یه پند خیلی جدی و «عملی» ارائه می‌کنه، بهمون گفت اگه می‌خواین رتبه‌ی کنکورتون خوب بشه، ریاضی رو صد [درصد] بزنین! :|

دوم. من آدم صبوری هستم و با هر تیپ آدمی می‌تونم معاشرت کنم، بدون این‌که «تفاوت‌ها» باعث ایجاد خللی در این ارتباط‌ها بشه. اما یه مدل آدم هست که اساساً من رو خیلی عصبانی می‌کنن و روی اعصابم هستن، خودشون نه‌ها! اون اخلاقشون! و اون اخلاق هم عبارتست از استرسی بودن و عدم توانایی در کنترل اضطراب و انتقال آن به محیط و افراد پیرامون! :|

سوم. اگر یه داداش داشته باشین که احساس کنه خیلی بانمکه چی کارش می‌کنین. امروز گیر داده هی می‌گه «محتسب مستی به ره دید و گریبانش گرفت / مست گفت ای دوست این پیراهن است شلوار نیست!» یا اینی که می‌گه واقعاً بی‌مزه‌ست و مشکل از خلاقیت اونه؛ یا من نکته‌شو نمی‌گیرم و مشکل از گیرایی منه! به نظر شما مشکل از منه یا از اون؟!! :|

چهارم. اگه یکی چند شب پشت سر هم خواب سیب سرخ ببینه، معنا و مفهومش چیه؟ معنا و مفهوم دعوای و نزاع اعضای خاندان پدری در چند شب متوالی چه‌طور؟

پنجم. بابام از فوتبال متنفره، اما اگه موقع پخش «فان» فوتبال ۱۲۰ صداش نکنیم، خیلی شاکی می‌شه! چرا؟! :|

+ چرا این‌قدر بی‌سروته بود پست امروز؟!! -_-

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۵
دکتر سین
بابا زبان :)))
بابا عنوان :)))
اینجور مواقع باهاش بخند تا فکر کنه منظور رو گرفتی:))))
پاسخ:
:)
فک کنم خودشم نفهمید منظور خودشو! :|
داداش جان احیاناً توی رنج سنی 12 تا 18 سال نیستن؟ چون توی اون سن این «خودبانمک‌پنداری» عادیه!
پاسخ:
هیژده سالشه. کلاً باحاله. با هم خیلی رفیقیم و وقتی با همیم به هر دومون خوش می‌گذره؛ اما این یه مورد رو نمی‌گیرم اصن! :|
یک: خب بنده خدا دروغ نمیگفته اگه صد بزنی قطعا رتبه ات زیر 200میشه. حالا اینککه حتی طراحان سوال کنکور هم نمیتونن 100بزنن یه بحث دیگه است:دی
.
سه جای یه داداش دو عدد داداش با این شرح دارم! و تنها کاری که میکنم اصولا یه لبخنده که بچه تو ذوقش نخوره صبح بره معتاد بشه!
.
در مورد چهار به یوزارسیف حکیم مراجعه کنین.
.
مورد پدرهم جالب انگیزناکه :))

پاسخ:
یک: خیلی دلم می‌خواست ازش بپرسم خودش چند زده بوده! خخخ
سه: خداوند بهت صبر بده! :))
چهار: گشتم، نبود! :دی
پنج: :)
اون اگرش منوکشته:/اگر میخواین خوب بشید ریاضی روصد بزنین://
پاسخ:
من رو نیز هم! :)
:) 
پاسخ:
:)
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۱ نفس نقره ای
راحت باش راحت باش :دی
پاسخ:
:دی هستم!
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۳ اسپریچو ツ
مفهوم عمیقی تو اون شعره هستااااا
دقت نمیکنید
:دی
پاسخ:
ولمون کن بابا! :))
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۲ مصطفی فتاحی اردکانی
سلام
گذری اومدم اینجا و اتفاقی این پست رو خوندم
داش خان خیلی هم خوب گفتن و من خندیدم بهش
پاسخ:
علیک سلام.
خوش تشریف آوردین.
داش خان؟! :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی