از کول از اسمایل

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۵۸ ب.ظ

اولین بار که این تصویر رو دیدم، یک آرامش تؤام با لذت عجیبی رو تجربه کردم، که شاید قبلش کم‌تر حسش کرده بودم. یه انرژی خوبی بهم می‌ده.

+ عکس پروفایل بیانم هم هست! :)

+ شما عکس پروفایلتون رو چه‌طور انتخاب کردین؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۳
دکتر سین
مال من تصویر مجله نیویورکر و خیلی خوب قوه تخیلم رو نشون میده از مشخصه های شخصیتیم هست و از طرفی پروانگی که استعاره از نگاه من به زندگی:)
پاسخ:
چه‌قدر خارجی! چه‌قدر فلسفی! و چه‌قدر عمیق! :)
عکس پروفایل دیفالت فیس‌بوک رو برداشتم زمینه‌اش رو سفید کردم و خود آدمشم سبز کردم، شد این! :D
پاسخ:
بله، در جریان هستم! :)
این دختری که عکس پروفایل منه صورتش زیاد خشکل نیست اما این حالت عکس رو دوس دارم...ی دختر با موی بلوند نشسته روی تاب با اون شاخه ی توی دستش...خیلی آروم ه...:-) دوسش دارم...:-) 
پاسخ:
من فکر کردم ایستاده، کیف دستشه؛ نگو نشسته، شاخه دستشه! :))
زیباست. :)
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۸ عکس خنده دار
چ قدر  زیباست . 

http://khabis.ir
پاسخ:
سپاس! :)
من با قلبی آرام و مطمئن تشریف بردم داخل نرم افزار پاور پوینت و تایپ کردم aghagol بعد هم سیوش کردم شد این!!!
به همین راحتی:دی

پاسخ:
خیلی هم عالی! :)
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۱ اسپریچو ツ
یه دوست بهم پیشنهاد داد((:
پاسخ:
باحاله! :)
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۷ رفیق خاموش
عکس نی نی خیلی نازه:))


پاسخ:
آره.
البته برای من بیش‌تر حس آرامش داره. :)
نه فلسفه که بیشتر می شه لوگوس من بیشتر یه میتوس هستم؛)
پاسخ:
نه منه؟! :|
لوگوس و میتوس چی هه؟!
فحشه؟! :))
:دی
نه فحش نیست:)))
بخوام توضیحش بدم خیلی طولانی می شه.
شرح کاملش اینجا:
http://anthropology.ir/node/5450
و خلاصه اش:میتوس بیشتر به تخیل و اسطوره و داستان اشاره داره در حالی که لوگوس به معنی استدلال و بیان منطقی:)
پاسخ:
می‌شه گفت یه چیزایی فهمیدم! :)
من هم یه گیک هستم. تو گوگل سرچ کردم geek girl این عکسه رو دیدم. گفتم خود خودمم! و شد عکس پروفایلم!
پاسخ:
سلام گیک! :)
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۹ نفس نقره ای
من هنوز حوصله نداشتم که انتخابش کنم :))
چه بانمک چشاشو بسته!
پاسخ:
مهمم نیست خیلی! :دی
آره. :)
عکس من، عکس کسی هست که حکم پدر رو برای من داشته...خب اینجوری همیشه جلوی چشممه
پاسخ:
:)
دکتر یک سوال.
استفاده از عکس پروفایل یک دوست بعنوان عکس دسکتاپ حکمش چیه؟
:)
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

جایز است!

و من الله التوفیق :دی
اگه منتظرید یه داستان فلسفی/عاشقانه/یا از یه حس خاص بگم اشتباه میکنید:|
دیدم خوبه انتخابش کردم:|
پاسخ:
خیله خب! دعوا نداریم که! :)
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۵ مهدی ابوفاطمه
همینجورکی
پاسخ:
:}
من عکسمو خ دوس دارم..یادم نمیاد از کجا آوردمش 7-8 سالی هست دارمش..برام اینو یادآوری میکنه که فقط خودمم ک میتونم اجازه بدم ذهنم رها باشه
پاسخ:
طرح قشنگیه! :)
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۳۴ الف_لام _ناز :)
اینکه خعلی نازه ^_^

+ دوست دارم بادکنک ! بایه چندتا دلیل دیگه!:دی
پاسخ:
سپاس! :)
+ بادکنکم شما رو دوس داره! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی