تکراری :)

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۲۰ ب.ظ

طرح امروز، تکراریه! ولی برای این کارم دلیل دارم. :)



+ این طرح، اولین طرحیه که در وبلاگم قرار دادم. تنها عکسی که در تلگرام هم گذاشتم همین طرحه. موضوع مهم اینه که معمولاً همه وقتی می‌بیننش این سؤال براشون پیش میاد: «چی نوشته؟!»

+ شما می‌تونین بگین چی نوشته؟! :)) اگه درست بگین بهتون جاییزه می‌دم! :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۲
دکتر سین
محمد حسین سوهانی :)
پاسخ:
از کودوم ور خوندی؟! خخخخخ
نه نه اشتباه گفتم ؛)))
پاسخ:
:)
همه عالم تن است و ایران دل
؟؟؟
درسته ایا؟؟ ;-) ;-) 
پاسخ:
دقیقاً! :)
اعتراف می‌کنم غافلگیر شدم!
خیلیا ازم می‌پرسیدن چی نوشته! نمی‌دونم چرا نمی‌تونستن بخونن!
فکر می‌کردم خیلی ناخواناست! :) امیدوار شدم! :دی
آقا من خواستم بگم ایشون یعنی خانم زهرا گفتن:(
ایکون گریه 
:))))
من همه عالم تن رو خوندم بقیش رو نه 
اصلا این جمله رو نشنیده بودم 
دکتر از این پست ها دوست داریم، بیشتر طراحی کنید ؛)
پاسخ:
شکست مقدمه‌ی پیروزیه. گریه نکن! خخخخخ
این جمله، یک مصرع توی این شعره.
شعر از خمسه‌ی نظامی هستش.
اصلاً فکر می‌کردین تو ابیات نظامی همچین ابیات فردوسی‌مآبانه‌ای پیدا بشه؟! خخخخ
چشم. سعی خودمو می‌کنم. :)
امیدوار باشید!
جایزه م چیه حالا؟!!:))))
^__^
پاسخ:
سپاس! :)
چی؟ جاییزه؟ به نکته‌ی خوبی اشاره کردین! :))
...
بله؟ من؟ بله، بله. اومدم. ببخشید، انگار منو صدا می‌زنن...
:دی
کجاااااااا؟؟!!!
تو روز روشن اخه؟!:\ عجب !!
من جااااایزهههه میخوام عاغا !^_^
پاسخ:
:))
الان که شب تاریکه! :)
وجداناً فکر نمی‌کردم کسی جواب بده.
با توجه به تجربه‌ای که در مواجهه‌ی دیگران با این طرح داشتم، فکر نمی‌کردم بتونین بگین! :دی
دکتر این جایزه ها خوردن نداره.
بیا جایزشون رو بده :))
انصافا تو تلگرامتونم دیده بودمش ولی نمیتونستم بخونم!
فکر کردم اسم خودتون باشه
:)
پاسخ:
:)
پس کودوم جایزه‌ها خوردن داره؟! معلومه در خوردن حق مردم تجربه‌های گران‌سنگی داریا! خخخخخخخخخ شوخی کردم! :دی
تقریباً همه می‌گن اسم خودمه! کجاش شبیهه آخه؟! :|
حالا روی این مقوله‌ی جایزه هم فکر بکنم ببینم چی‌کار می‌شه کرد! :))
دکتر سین عزیز خب ضریب هوشی و‌دقت همه که مثل هم نیست!!!^__^
حالا جایزه مو بدییییین!!!! من جایزه مو میخوااام!!!!!:'( :'(  خب گناه دارم دیگه!!! جایزه مو بدین!!:دی
پاسخ:
به این دیگه نمی‌شه گفت اعتماد به نفس؛ این رسماً اعتماد به سقفه! خخخخخ
دارم راجع‌بهش فکر می‌کنم! :)
+ من همین‌جا از تمام دوستان خواهش می‌کنم که راجع‌به نوع جایزه‌ای که می‌شه به ZaHrA خانوم داد، بهم مشورت بدن! پیشاپیش دست همه‌ی شما مرسی! :)
براش یه طرح بکشید:)
پاسخ:
نظر خوبیه! :)
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۴ اسپریچو ツ
زهرا اگر فیفتی فیفتی قبوله پیشنهادمو بگم:دی
پاسخ:
D:
فرزانه شما پیشنهادت رو بگو حالا ببینم اصن ارزش فیفتی فیفتی شدن داره؟!!:))))
پاسخ:
احساس می‌کنم هتل کوبورگ هستم! :))
مذاکراتتونو برداشتین آوردین اینجا؟!! خخخخخخخ
خب کامنت مربوط به مطلب این وبه ولی مخاطب منم!!کجا جوابشو بدم؟!!!:))))
حالا اونی که گفتین هم جای بدی نیس که!!:))) خخخ
پاسخ:
راحت باشین. :)))
نه، خیلی خوش آب و هواست! :))
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۲ نفس نقره ای
من یه "و" میتونم ببینم :))))
پاسخ:
احسنت! :))
باز هم من دیر رسیدم [گریه] :دی
ولی یک طرح سفارشی جایزه ی خوبی میشه ها..حیف شد از دستش دادم.افسوس و صد افسوس خخخخ

پاسخ:
مگه شما هم تونستی بخونیش؟ :)
نه من فقط "همه عالم" و "و" رو تونستم بخونم :دی
پاسخ:
بازم خوب پیش رفتی! :)
من دل رو نتونستم پیدا کنم :|
به نظر منم یه طرح براش بکشین
:)
پاسخ:
بگرد، هست! :)
آره؛ احتمالاً همین حرکتو میزنم. :)
دکتر یک کتاب اینترنتی براشون بخر پست کن شهرشون :)

پاسخ:
فکر خوبیه اما دردسرش زیاده. :)
به یه راه حل ساده تر فکر می کنم.
چرا من تا الان فکر میکروم که شما دخترین؟!!!
پاسخ:
من صحبتی ندارم. خیلی آروم از کادر خارج میشم فقط! -_-
دکتر سین؟
اگه دختر میبودی اسمت باید چی میبود که اولش سین باشه؟
:دی
ممکن بود هم اسم من باشیا.
سعیده!
:)))
(آیکون 2نصف شب چرت و پرت گفتن!)
پاسخ:
سین اول فامیلیمه!
از دو خیلی گذشته. بیست دقیقه به سه! :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی