همانا + بعداًنوشت

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۴۱ ب.ظ

اگر زمانی بر شما فرارسید که دیدید دکتر سین هیچ فعالیت محسوسی در وبلاگ خویشتن از خود نشان نمی‌دهد، همانا بدانید یا دور از جان مرده است یا اینترنتش قطع گردیده؛ باشد که رستگارتر از اینی که هستید بشوید! :|


+ کماکان دسترسی بسیار بسیار محدودی به اینترنت دارم؛ ببخشید اگه چند روزه هیچ نظری ندادم.

+ دلم برای اینجا تنگ شده! :|

+ برام دعا کنین! دارم از بی‌اینترنتی فسیل می‌شم! خخخخ




+ بعداًنوشت: اینترنت وصل شد! مأمور مخابرات خودش اومد در زد، گفت معذرت می‌خوایم که قطع بودین دو سه روز! :) مث خواب بود؛ تا سه چار دقیقه تو شوک بودم! :))
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۰
دکتر سین
:)))
به قول شاعر گفتنی:
نور چشمانم چراغ وای فای
وای بر هر جای بی نت وای وای :)
پاسخ:
وای وای وای!
:)
خدایا خداوندا اینترنت دُکی جان ما را اوکی بفرما... الهی آمین!
پاسخ:
آقا وصل شد!
عجیباً غریبا! خخخخخخ
من که بهت ایمان آوردم! خخخخخخ
تبریک بابت اتصال به مجازی 
پاسخ:
قربان شما! ایشالا تو شادیاتون جبران کنیم! خخخ
:)))
بی نتی بد دردیه!!!
پاسخ:
بــــــــــد! :))
:) 
پاسخ:
:)
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۰ نفس نقره ای
عه اومدی :)) خوش اومدی!
پاسخ:
خوشتون باشه! مرسی! :)
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۳۳ هولدن کالفیلد
جل الخالق؛ اومممممد واقعا؟ :|
پاسخ:
منم در همین حد کف کردم! بلکه‌م بیش‌تر! خخخ
ما اینیم! :D
پاسخ:
کاش یه چیز دیگه از خدا می‌خواستم! :))
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۳۱ مهدی ابوفاطمه
یک صدقه ای برای مخابرات میدادید بد نبودا
پاسخ:
مگه این قبض تلفنا که هر ماه می‌دیم صدقه حساب نمی‌شه؟! خخخخ
من مثلا توی ترک هستم.قرار بود فقط آخر شب ها بیام ولی نمیشه.هی در رفت و آمدم :))))
پاسخ:
بهترین راه این به‌اصطلاح ترک، جایگزینیه. باید یه کار خوب رو جایگزین عادت بد بکنی. مثلاً سرت رو به کاری گرم کن، یا کتاب بخون. این‌جوری بهتر جواب می‌ده.
:)
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۰۵ الف_لام _ناز :)
امتحان الهـی بوده !
پاسخ:
از اون سختاشم بوده! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی