اینترنت خر عست!!

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۱۸ ب.ظ

من از دیروز عصر تا الان اینترنتم به دلایل نامعلومی قطع شده و هر کاری کردم وصل نشد که نشد!  :غمباد شدید


+ تا قطع نشه، آدم نمی‌فهمه چه‌قدر اعتیادش شدید و فجیعه! :|

+ اولین بارش نیست، اما امیدوارم آخرین بارش باشه! :|

+ من الان دانشگاهم! گفتم شفاف‌سازی کنم، یه وخ سؤال پیش نیاد! :))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
دکتر سین
برید خدا رو شکر کنین دکتر من شنیدم تو کوبا اینترنت سرعتش بلانسبت افتضاحه:|بعد فقط ۲۰درصد مردم اینترنت دارن ،حالا اگه تو کوبا به دنیا اومده بودین اصلا اینترنت نداشتین یا داشتین و سرعتش پایین بود چی؟!:|
پاسخ:
الان خیلی امیدوار شدم. مرسی. دارم به یک دوازدهم پر لیوان نگاه می‌کنم! خخخخخ
نتت ای دی اس ال مخابراته دکتر؟ :(
نت من هم به دلایل نامعلومی چند روزه قطع بود.
گمونم کوسه ای چیزی رفته سیم هارو جویده باز:دی

پاسخ:
نه. شاتل دارم.
پس هم‌دردیم رفیق! همه‌ی زجر کشیده‌ها! :))
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۴۴ عرفـــــ ـــان
این اینترنت کِی وصله اصن ! همیشه قطِ که :/
پاسخ:
والا به خدا! :|
دنبال دلیل نگرد چون: این‌جا ایران است :|
پاسخ:
قانع شدم! :|
کلینیک ترک اعتیاد لازم داره :)
پاسخ:
کارم از کلینیک گذشته برادر! اعتیادو باید با جراحی باز از من بکشن بیرون! :دی 
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۷ نفس نقره ای
یه لحظه خودمو جای دیروز تو گذاشتم :)) باور کن قلبم درد گرفت :دی
پاسخ:
حالا ببین من چی می‌کشم! :دی
خخخخخخ معتاد :) 
پاسخ:
معتاد مجرم نیست؛ بلکه گناهکار است! به او نخندیم! خخخخخ
مال ِ منم قطع شده بود فهمیدم از تلفن هاست , نویز داشت , همه تلفن هارو از پریز کشیدم :|
پاسخ:
من پیگیری کردم گفتن برای تغییر شماره‌هاست! متأسفانه تا یکی دو روز دیگه هم قطع خواهد بود! :|

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی