سوم شخص مفرد

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ب.ظ

- الو!

- بفرمایید!

- سلام. من چراغ راهنمایی سر چارراه مدرسه‌ی مریمم! همون دختری که دیروز راجع‌بهش با هم صحبت کردیم!

- آهان! خوبی؟ چی شد؟ فکراتو کردی؟ 

- بله، یعنی نه! یعنی ... وقت دارین راجع‌به پیشنهاد دیروزتون یه خورده حرف بزنیم؟

- ما که دیروز کلی حرف زدیم. به نظرم بیش‌تر از این حرف زدن لازم نیست. یا بگو بله یا بگو نه دیگه! یا می‌تونی یا نمی‌تونی! حالت سومی که نداره!

- آخه چه‌طور با یه کلمه جوابتونو بدم؟ راستش...

- راستش چی؟ مشکل سر قیمته؟! من دوبرابر چیزی رو که دیروز گفتم بهت می‌دم! حله؟!

- نه! موضوع اصلاً قیمت نیست. در واقع می‌دونین، پول به هیچ درد ما چراغای راهنمایی نمی‌خوره.

- پس چی؟

- می‌خواستم بگم من دیشب تا صبح زرد چشمک‌زن بودم و تو همون حال کلی به حرفاتون فکر کردم.

- خب، نتیجه؟

- نتیجه این که بالاخره تصمیم گرفتم کمکتون کنم! امروز موقع رد شدن اون پسره ناغافل سبز شدم. همون‌طور که قرار گذاشته بودیم! اما ...

- اما چی؟ تصادف کرد؟ مرد؟!

- آره، تصادف کرد؛ اما نه، نمرد!

- ای بخشکی شانس!

- فقط ... فقط ...

- فقط چی؟!

- فقط زودتر از همه مریم خودش اومد بالای سر پسره. خودش زنگ زد اورژانس. خودشم باهاش رفت بیمارستان! یه چشش اشک بود، یه چشش خون! ... یادتونه دیروز در مورد نفر سوم چی بهم گفتین؟ فکر کنم اون پسره نفر سوم نیست!

- چی؟! منظورت چیه؟!

- منظورم اینه که فکر می‌کنم نفر سوم خود شمایین!

- ...

- الو! الو! صدا میاد؟ الو!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶
دکتر سین
چی چی؟!:|
پاسخ:
یه چیزی تو مایه‌های مثلث عشقی و اینا مثلاً! :|
:| چراغ راهنمایی :| حرف :| تلفن :|
:|
پاسخ:
یه خورده به تخیلت اجازه‌ی پرواز بده!! :|
با این حالت اگه مثلاً آئورا رو بخونی که فیوزات می‌پره، نیم‌سوز می‌شی کلاً! خخخخ
دارم فکر میکنم نفر سوم میتونسته ضلع سوم مثلث باشه یا شاید ابوی اون دخترک باشه! و اون پسره مزاحم دخترک.
مورد دوم بیشتر بهش نزدیک بود
پاسخ:
واقعاً این‌قدر نامفهومه؟! :|
ضلع اول مریمه، ضلع دوم اون پسره که تصادف کرده و ضلع سومم که داشت با چراغ راهنمایی به‌صورت تلفنی مکالمه می‌کرد! :|||
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۴۲ اسپریچو ツ
بنده خدا چقدر درمانده و بیچاره بوده که به چراغ راهنمایی متوسل شده:/
پاسخ:
بله! از این زاویه هم می‌شه به موضوع نگاه کرد! :|
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۹ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
نفر سوم بودن سخته !
اینکه آدم همیشه دیر میرسه ! همیشه یکی هست که زود تر از آدم رفته و قال قضیه رو کنده ، درد آوره !
دیگه داره از مثلث خارج میشه ، n ضلعی عشقی بهش بگیم بهتره :|||
پاسخ:
نمی‌دونم! نفر سوم نبودم تا حالا!! خخخخخ
در واقع نفر دوم هم نبودم حتی!
خودمم و خودم! خخخخ

کثیرالاضلاع عشقی!!
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۰ نفس نقره ای
حالا بعد تخیلی و احساسی نویسنده رو بیخیال شیم اگه :))) دیگه بالاغیرتا به چراغ راهنمایی رشوه ندین :دی
پاسخ:
تازه شما دارین با یه شمه از حرکات هلی‌کوپتری‌ای که مغز من می‌زنه مواجه می‌شین؛ حالا ببینین من چی می‌کشم که بیست و چار ساعت باهامه! خخخخخ
رشوه رو به مأمور دولت یا مسئول نهادی چیزی می‌دن! این مورد بیش‌تر شبیه تبانی یا شایدم اجیر کردن بود به نظرم! خخخ
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۱۳ الف_لام _ناز :)
احساس میکنم اون ”ناغافل ”‌اضافیه ...!
.
آخرش بدون هیچی کمک کرد پسر مردمو نابود کرد؟!:دی
.
خیلی خوب بود^_^
پاسخ:
نظرت اینه که جاش چی بذارم؟ کلاً برش دارم یعنی؟!
چراغ راهنماییه دیگه! عقل که نداره! خخخ
مرسی! :)
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۹ هولدن کالفیلد
خودت نوشته بودی؟ :|
واقعا خودت نوشته بودی؟
پاسخ:
خودم نوشته بودم!
واقعاً خودم نوشته بودم! :|
ای بابا داستان همیشه ی ماست.واقعا بعضی ها دچار توهم میشن.دمت گرم رفیق خوب نوشتی.تلخ بود.تلخی بیشتر به خاطر این بود که نفر سوم فکر میکنه خودش اصل کاری هست.از این جور آدم ها خیلی دیدم برای همین اینجوری جبهه گرفتم
پاسخ:
دم و بازدم شما هم گرم! :)
تلخه که فکر کنی کلیدواژه‌ی یه متنی، بعداً متوجه بشی که حتی پاورقی هم به حساب نیومدی! :|
من خیلی ندیدم! یه دونه دیدم! اما اساسی دیدم! خیلی زجر می‌کشه! :|
آیا این کار درستی‌ست که سر صبح ما را هنگ بنمایی؟ :|
پاسخ:
نه والا! می‌رم خودمو معرفی می‌کنم. تو خودشو ناراحت نکن! خخخ
میشه به من این مثلث عشقی رو توضیح بده از هرکی(یه نفر)پرسیم گفت مثلث عشقی دیگه!:|
پاسخ:
یعنی شخص الف شخص ب رو دوست داشته باشه و هم‌زمان شخص ب شخص جیم رو دوست بداره! این می‌شه دو ضلع از سه ضلع یه مثلث عشقی که از نوع «دوست داشتن» هست. ضلع سوم معمولاً از جنس «نفرت» هست و بین الف و جیم رسم می‌شه! :دی
ضمناً هر کودوم از این اضلاع می‌تونن بیانگر یه رابطه‌ی یه‌طرفه یا دوطرفه باشن.
توضیحات کافی بود؟ :)
آره نظرم راجع به مثلث عوض شد!!:|خیلی رابطه ی مسخره ای:)وچیزیه که زیاد دیدم همون عشق یکطرفه که اغلب همون نفر الف گند میزنه به باقیه گزینه ها ب و ج و....:|
پاسخ:
دنیای ما پره از این رابطه‌های مسخره! :|

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی