بفرما! :)

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۷ ب.ظ

این چند روزه وبلاگم شبیه نگارخونه (!) شده! :)

+ برای دانلود/مشاهده، روی تصویر کلیک کنین! :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
دکتر سین
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۶ محمد ابراهیمی
ان شاء الله فقط خانه او باشد....
پاسخ:
ان شاء الله! :)
مثل همیشه عالی ...
پاسخ:
سپاس! :)
عالی مثل همیشه :)))
کارهای گرافیکیتون خیلی دلچسبه بدون چوب کاری :دی
پاسخ:
شما لطف دارین! ممنونم! :)
خب قشنگه همش...به عنوان کامنت یه بیت دیگه میگم:)
دوش دیوانه شدم عشق مرا دید و بگفت..
آمدم نعره مزن جامه مدر هیچ مگو...


خلاصش هم معنیش میشه بسه جوگیر:|
پاسخ:
سپاس! :)
بیت عالی بود! تفسیر بیت عالی‌تر! :))
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۴۲ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
^____^
پاسخ:
همچنان مستدام باشید! :)
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۳ ...ما شیعه ها ...
زیبا بود
پاسخ:
سپاس! :)
قشنگ بود 
پاسخ:
:)
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۵۳ نفس نقره ای
باریک :)
پاسخ:
:)
سلام ....سفارش هم قبول میکنید آقای دکتر جوان...اگر خیر میشه راهنماییم کنید کجا باید مراجعه کنم؟ سپاس
پاسخ:
من تا حالا سفارشی کار نکردم! منظورتون دقیقاً از سفارش چیه؟

+ تمام کارایی که تو این وبلاگ می‌بینین، قابل دانلود و استفاده است! هزینه‌ش هم فقط یک لبخنده! :)
فقط در صورت بازنشر الکترونیکی در صفحات عمومی، ذکر منبع فراموش نشه! :)
ضمناً شما می‌تونین بقیه‌ی اثرها رو اینجا مشاهده کنین. :)
سلام. ..بله متوجه بودم قابل دانلود هست...من منظورمو خوب نرسوندم...ممنون. 
پاسخ:
خواهش می کنم. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی