این منم!

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۸ ب.ظ

من،

سکوتی حزینم میان دو خروش مستانه؛

بغضی تب‌آلودم میان دو خنده‌ی سهمگین؛

یأسی سرد و کبودم میان دو دلهره‌ی دهشتناک؛

آهی فسرده از قلبی سرد و رنجورم میان دو قاه قاه تپنده و خونریز؛

و ...

...

... اسبی هستم میان لنگ‌های دو سوار فسقلی!

من دکتر سین هستم؛ نشسته میان دو کودک چهار و شش ساله، که پدر و مادرشان در میان انبوهی از مشغولیاتی که دارم، انداخته‌اندشان (!) گردن اینجانب و خانواده! :))


+ فکر کردین دارم شعر می‌گم؟! نه عزیز من! دارم حسب حال می‌نویسم. من و دو فسقلی در حد بمب‌های هیروشیما و ناکازاکی؛ همین الان یهویی! خخخ

+ این پست، هشتاد و هفت و نیم درصد واقعی است و بقیه‌اش زاده‌ی تخیلاتم! :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۷
دکتر سین
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۰ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
اولش جداً فکر کردم شعره ! :)
پاسخ:
اولش که جداً شعره! اما آخراش نه! :دی
تفقریبا همه وضعمون گاهی به همین شدت غم انگیز:)فقط گاهی عین بچه ها خودمونو سرگرم یه چی میکنیم تا کمتر دلمون بهونه بگیره
پاسخ:
این هم نگاهی از زاویه‌ای خاص به مسأله! :))
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۸:۱۴ مترسک ‌‌
من در به در اون «نیم درصد» شدم! چه جوری محاسبه‌اش کردی؟ :D
پاسخ:
چرا من هر پستی می‌ذارم تو دربه‌در می‌شی؟! من راضی نیستم به خدا! خخخخخ ;دی
به سختی! :))
دکتر سین اولش فکر کردم شکست عخشی خوردی :دی
پاسخ:
من تا حالا شکست عشخی نخوردم! فقط یه بار مساوی کردیم! :))
😂
پاسخ:
الان برای من فقط یه مربع افتاده! از این کاراکترای خاص استفاده نکنین خو! :|
خب با تفاسیر فوق انتظار میره که حداقل یکی از این اورانیوم های غنی شده پسر باشن!!!:)))
پاسخ:
جفتشون پسرن! :))
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۳:۰۲ مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
عنوان منو یاد ترانه ی هِلو
انداخت 
اونجاییش که میگه 
ایت می 
کن یور هیِیر می:|
ندارم تو کیبردم انگلیسی ندارم :/
بازی کردن با پسر بچه ها لذتش وصف نشدنیه خصوصا این مدلایی که از دیوار راست میرن بالا:)))

پاسخ:
چی می‌گه؟ می‌گه ایت می؟! eat me?!!
ولی من فک می‌کنم می‌گه ایتز می! it's me!!
خخخخخخخ
آره! خیلی حال می‌ده! ان‌قدر که دلت می‌خواد وقتی کسی حواسش نیست، مخشونو بکوبونی لب تیزی دیوار، مث هندونه بترکه!!! :))
همچین احساسات لطیفی دارم من! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی