دانشجوی مملکت!

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ب.ظ

نشستم تو سایت؛ اومده می‌گه فلش دارین؟! می‌خوام پرینت بگیرم. می‌گم آره؛ فقط ویروس داره‌ها! می‌گه عیب نداره؛ فلشو می‌گیره می‌زنه به لپ‌تاپش. شروع می‌کنه اسکن کردن... «عه! انگار داره ویروساتونو پاک می‌کنه؟ لازمشون نداشتین؟» (-_-)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۴
دکتر سین
۱۴ آذر ۹۴ ، ۲۰:۲۵ هولدن کالفیلد
:|
:| :|
:| :| :|
:| :| :| :|
دانشجوی چه مقطعی؟ :| :| :| :| :|
پاسخ:
قیافه‌ش شبیه مقطع لیسانس بود! :|
۱۴ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۷ نفس نقره ای
:||| رفتم حرم این هفته این اولِ لیسته :دی
پاسخ:
وای حرمی! التماس دعا!
اول شدم یعنی؟! خخخ
۱۴ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۲ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
مامانم همیشه بعد دیدن این مدل دانشجو ها میگه خدایا اینو شفا نده بزار بخندم ! 

پاسخ:
خخخخ از طرف من به سرکار خانوم «مادر» مراتب لایک رو ابراز بفرمایین! :))
شمام میرفتی یقشو میگرفتی میگفتی ایی چیکارکردی این همه داراییم بود بعد قیافه اونایی میگرفتید که ارث باباشونو کشیدن بالا والا
پاسخ:
من در جواب به کل هنگ کردم! چی باید می‌گفتم؟!
یه ده پونزده ثانیه هنگ بودم، بعد گفتم «می‌خوام چه‌کار؟!!!!»
امیدوارم کسی حرفامونو نشنیده باشه!
:|
۱۴ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۲ مترسک ‌‌
عجب :|||
پاسخ:
به سوی همین مانیتور قسم! خخخخ
۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۴ مدیر جوان
یا للعجایب!!!
پاسخ:
بلی! بسی شگفت بود حرکت!!
من افتخار می کنم به این دانشجوها :دی
-
دکتر از تقلب خاطره نداری؟ :دی
من از حالا هزارتا کامنت برات دارم خخخخ
پاسخ:
واقعاً جای افتخار هم داره! :))
من خودم که کلاً اگه سالی یه بارم تقلب می‌کردم (گفتم اگه!) شصت بار می‌مردم و زنده می‌شدم از استرس!
کلاً این کاره نبودم!!!
اما از تقلب بقیه کلی خاطره دارم! :))
آخریشم سر همون امتحانی بود که هفته‌ی پیش گرفتم!!
حالا یه روز ایشالا سر فرصت یه پست درست درمون می‌ذارم راجع‌بهش! :) 

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی