عجب توهمی!!!

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۱۷ ب.ظ

دوستان اگه نکته‌ی تصویر زیر رو گرفتین، دلیلش رو هم برام توضیح بدین لطفاً! ممنون می‌شم!



+ این آمار، مربوط می‌شه به داستان دوستان! آمار خفن رو حال کردین؟ بعد از گوگل، در رتبه‌ی دوم پربازدیدترین وب‌سایت‌های ماه قرار داره!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۶
دکتر سین
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۹ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
وب منم همین جوریه:)
پاسخ:
آخی! :)
نکته‌‌ی این عکسو نگرفتی؟
نکته اینه که ساعت 00:00 نیمه شب بوده :))
پاسخ:
اگه بگم نگرفتم معلوم می‌شه خنگم؟! :|
می‌شه بیش‌تر توضیح بدی!
۲۶ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۸ نفس نقره ای
:| عه
پاسخ:
:| عه؟!
منم اولش همین ری‌اکشنو داشتم! خخخ
واسه منم اینجوری شده چند بار، بازدیدکننده صفر، نمایش یک!!!!! من به آمار بیان مشکوکم :\
پاسخ:
جداً؟! خب خدا رو شکر. من فکر کردم من توهم زدم! :))
آمار بیانم به شما مشکوکه! خخخخ
یعنی این آمار، آمارِ ساعت 12 شبه که تازه فردا شده (!) و کسی توی وبلاگت نیست ;)
پاسخ:
واعجبا! این پدیده هر چند سال یه بار رخ می‌ده؟! خخخخ
۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۰ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
چرا فهمیده بودم ؛ همون چیزی هست که مترسک گفت و این پدیده ی نادر هر شبانه روز یک بار رخ میدهد:)
پاسخ:
هر شبانه‌روز یک بار می‌شه نادر؟!! خخخخ

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی