فوتوشاپ و من (۱۱)

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ق.ظ

امروز یه شعرگرافی براتون می‌ذارم از جناب حافظ با عنوان «بوس»!!

مصراع اول مطلع یه غزل معروفه:

«دیدار شد میسر و بوس و کنار هم .. از بخت شکر دارم و از روزگار هم»



+ غزل کامل رو در اینجا بخونین. من فقط ۱۰ بیت اولشو تأیید می‌کنم! بقیه‌ش تمجید یه باباییه که من از این کارا خوشم نمیاد، حتی اگه حافظ کرده باشه!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۸
دکتر سین
عاااالی بود
به خصوص از بیت 10 به بعد.خخخ
پاسخ:
:))
;)
۰۹ آبان ۹۴ ، ۱۱:۰۳ شـاهـ پـَری
وای ترکیدم از خنده :)))
اولش گفتی حافظ تعجب کردم! رفتم تحقیق کردم :دی گفتم نکنه اینم مثل شعر مگسه :/ 
پاسخ:
خخخخخخ تحقیق؟! خخخخخ
شعر مگس قضیه‌ش چیه؟!! :|

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی