سپارش...

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸ ب.ظ
خیلی سریع دوتا پیشنهاد بدم، برم! :)

یک. اگر احساس می‌کنین نیاز به مقداری کودکی، انسانیت و آرامش دارین، «زندگی من به‌عنوان یک کدو» رو ببینین.


دو. اگر فکر می‌کنین نیاز به یه هیجان عاشقانه یا یک عاشقانه‌ی هیجان‌انگیز دارین، «کازابلانکا» رو ببینین. (البته اگه تا حالا ندیدین!)
[تماشا در نوستالژیک تی‌وی] . [ویکی‌پدیا]
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۰
دکتر سین
ممنون بابت پیشنهاد:)
پاسخ:
خواهش... :)
من اعتراف میکنم که تو ماه رمضان پارسال تو ختم قرآن شرکت کردم
اسممو نوشتی ولی من نخوندمش
ببخشید خلاصه
پاسخ:
فدای سرت. مهم نیت خیر بوده که داشتی. :)
بعد کنکور اگر عمری باشه!
پاسخ:
ایشالا. :)
جالبه.
پاسخ:
:)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی