قرآن بخوانیم...

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶ ق.ظ

به حول و قوه‌ی الهی، تا امروز، تا اول سوره‌ی عنکبوت رو با هم خوندیم. امروز ادامه می‌دیم با بخش‌های ۱۳۵ به بعد از این جدول، و در ادامه، بخش‌های ۱۴۱ تا ۱۶۰ از این جدول.

بخش ۱۳۵: دکتر سین

بخش ۱۳۶:  Bahar Alone

بخش ۱۳۷: آقاگل

بخش‌های ۱۳۸ و ۱۳۹: آرتمیس .

بخش ۱۴۰: ترنم

بخش ۱۴۱: ناشناس

بخش ۱۴۲: منتظر اتفاقات خوب (حورا)

بخش‌های ۱۴۳ و ۱۴۴: محبوبه شب

بخش ۱۴۵: شباهنگ

بخش‌های ۱۴۶ و ۱۴۷آرزو ﴿ッ﴾

بخش ۱۴۸:

...


اگر می‌خواین درباره‌ی چیستی و چگونگی ختم قرآن تو این وبلاگ آگاهی پیدا کنین، اینجا رو بخونین.


+ التماس دعا! :)
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۱
دکتر سین
سلام
لطفا سوره روم ۱۳۸ و ۱۳۹ برای من باشه.
ممنون
پاسخ:
سلام.
ثبت شد. 
التماس دعا. :)
احسنت
پاسخ:
:)
اگ صفحه شو بگید من میخونم.الان بیکارم:)))
پاسخ:
سلام. صفحات ۳۹۹ تا ۴۰۱، آیات ۲۴ تا ۴۵ سوره‌ی عنکبوت.
اگر زیاده فقط ص ۳۹۹ رو بخونین.
سلام.
آی ام حاضر یا حبیبی
پاسخ:
سلام.
۱۳۷ با تو. :)
التماس دعا. :)
نه خیلی هم خوب:))میخونم
پاسخ:
^_^
التماس دعا. :)
سلام
بخش ۱۴۰من میخونم
پاسخ:
سلام.
ثبت شد. التماس دعا. :)
۰۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۱۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سلام بخش ۱۴۲ رو ان شاالله می خونم.
التماس دعا!
پاسخ:
سلام. ثبت شد. التماس دعا. :)
سلام
۱۴۳ و ۱۴۴ رو من می خونم
التماس دعا
پاسخ:
سلام. ثبت شد.
محتاجیم. :)
145 هم برای من.
پاسخ:
بسیار خب. التماس دعا. :)
سلام
۱۴۶ و ۱۴۷ رو هم ان‌شاءالله من می‌خونم. 
پاسخ:
سلام. ان شاء الله. ثبت شد. دعا بفرمایید. ^_^
از اونجایی که من حواسم نبود و ۱۴۸ و ۱۴۹ رو خوندم، میتونید اینا رو هم خونده‌شده حساب کنید! :)
محتاجِ دعاییم :)
پاسخ:
^_^
قبول باشه! :)
150 هم برای من :)
پاسخ:
ثبت شد. التماس دعا! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی