یه مدل اخلاق داریم که طرف فکر می‌کنه خیلی حالیشه. حالا این دردش خوردنیه. ته تهش اینه که آدم در برابر این دسته از افراد سکوت می‌کنه؛ یا چمدونم می‌گه بابا اصن ما پاتریک، تو انیشتین! اما مصیبت اونجاست که همین فرد مصرانه می‌خواد به عالم و آدم ثابت کنه که خیلی حالیشه. بر طبق تحقیقات من، این نیسان آبیا رو اساساً با این نیت ساختن که از روی این دسته از آدما رد شن. اگر خواستین این افراد رو در اطرافتون شناسایی کنین، کافیه ببینین که کی همه‌ش داره توضیح می‌ده که چرا پاچه‌ی این و اون مدام تو دهنشه! خب عزیز من! اخلاقتو خوب کن. هم از صرف کردن این همه انرژی برای توضیح دادن رفتارت راحت می‌شی، هم پاچه‌ی اطرافیان سالم می‌مونه. والا به خدا!

+ ببخشید که اعصاب نداشتم! -_-

+ دوستان عزیز! سعی کنین به خودت نگیرین! مطمئناً منظور من شما نیستین! مرسی، اه!!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۷
دکتر سین
گل گاو زبون بیارم دکتر؟ :))

پیش ما نیسان آبی فراوونه! هر وقت احساس نیاز به این سلاطین جاده رو کردین فقط کافیه یه ندا بدین :))
پاسخ:
نه خوبم! :دی
والا این روزا که خیلی زیاد هم احتیاج دارم. یه چند مورد هستن لامصبا که بدجور نیسان لازمن. اگه کسی رو می‌شناسی که کارش تمیزه معرفی کن! خخخ
اوه اوه اوه ! گویا اوضاع خطریه :دی
پاسخ:
نه خیلی! ولی خب خیلی بده که بعضیا اعصاب آدمو با پارک اشتباه می‌گیرن!!!
شما خودش رو ناراحت نکن :))
پاسخ:
سعی می‌کنم... :))
خوبه پس خداروشکر :دی

و ناگهان لحن نگارنده لاتی می شود: رو چِشَم دآش، شوما جون بخواه! جلدی تیلیفونو می گیرم بچه های محلو جمع می کنم شوما فقط اسم بده جنازه تحویل بیگیر :)))
پاسخ:
یا اباالفضل!
حالا که دقت می‌کنم می‌بینم خیلیم قضیه جدی نیست. شما سخت نگیر! :دی
عه پشیمون شدین که =)))
پاسخ:
گفتم تا خون کسی گردنمون نیفتاده ماست‌مالی کنم بره! :دی
:)))
پاسخ:
:)))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی