سگرمه‌های لعنتی

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۱۴ ب.ظ
تا حالا شده یه جمله مثل پتک گُرُمبی تو فرق سرتون فرود بیاد؟! من امروز یه جمله مث پتک خورد تو فرق سرم! من و بابام توی ماشین بودیم که بابام گفت: حالت خوبه؟
گفتم: شکر! بد نیستم!
گفت: ولی این چند روز همه‌ش اخم کردی! فکر می‌کنم فکرت درگیره!
گفتم: نه خوبم. همه چی خوبه!
گفت: پس دیگه اخم نکن. دو روزه پَکَرِ اخماتم...!
... و من نابود شدم!!! هی می‌گم بابا یه چیزیش هستا!!

+ حتی اگه حالتون بده، بازم لبخند رو فراموش نکنین. دِلایی هستن که با یه آه شما می‌لرزن. چشمایی هستن که با یه ناراحتی کوچیک شما تر می‌شن... آدم باشین! وا کنین اون سگرمه‌های کوفتی رو!! برای خودِ کوفتی‌تون نه! برای بقیه، قوی  باشین!! کوفتیا! :| [چیه؟! با خودمم!!]
+ اولین بارمه که تو یه روز بیشتر از یه پست می‌ذارم! :|
موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۳
دکتر سین
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۸:۵۳ آقاگل ‌‌
:))
همیشه بخندید دکتر همیشه. 
حرفتون صد در صد درست و صحبحه. اصلا کی میتونه رو حرف دکتر حرف بزنه؟

پاسخ:
متقابلاً شما نیز هم...
واضحه: زنِ دکتر! :دی
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۹:۵۴ مرتضی خیری
البته تو آبان 94، 33 تا پست دارین :)

پاسخ:
یعنی این دقت رو توی درس و مشق هم اگه ‌می‌داشتین، الان «ما» آمریکا رو تحریم کرده بودیم!! :دی
۱۳ دی ۹۵ ، ۲۰:۰۸ ** سیلاک **
آخه هیچ چیز رو نمیشه از مامان باباها قائم کرد 

خدا حفظشون کنه :)))
پاسخ:
آره واقعاً!! :|
خدا همه‌ی والدین رو حفظشون کنه و یا در صورت لزوم بیامرزدشون! :)
وقتی باباها غمو به روی آدم میارن، یعنی واقعا دلشون سرریز کرده...
پاسخ:
هعی روزگار! -_-
۱۳ دی ۹۵ ، ۲۰:۴۴ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
والا ما هر چی اخم کردیم هیشکی به ما محل نداد. مام همچنان ادامه دادیم.
پاسخ:
بعضیا براشون مهم هست، فقط بیانش نمی‌کنن. شما هم حرف من سینه‌سوخته رو گوش کن و باز کن اون اخما رو...
چه بابای خوبی :) 
چه رابطه ی خوبی:)
😍😍😍😍😍
چه پسر کوفتی خوبی 😂😂😂😂😂
پاسخ:
:))
واج آرایی کوفت:دی
پاسخ:
واژه‌آرایی هستش فی‌الواقع... :)
۱۴ دی ۹۵ ، ۲۲:۲۳ محبوبه !!
اجازه داریم غبطه بخوریم؟
پاسخ:
:)
همون دیگه
پاسخ:
:)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی