قرآن بخوانیم...

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۲ ب.ظ
سلام به همه!
ادامه‌ی ختم مشترک قرآن... :)
از بخش ۱۵ این جدول به بعد، تا هر جا که اعلام آمادگی کنین ایشالا! :)
از بخش ۲۱ به بعد هم در این جدول هستش.
همه‌ی جدول‌ها رو هم در منوی ختم قرآن می‌تونین مشاهده کنین. :)
اگر توضیحات بیشتر لازم دارین، به این پستا یه نگاه بندازین...

بخش ۱۵: دکتر سین
بخش ۱۶: شباهنگ
بخش ۱۷: a. mnd
بخش ۱۸: فاطمه ...
بخش ۱۹: yalda shirazi
بخش ۲۰: دختر به‌شدت معمولی
...

در صورتی که مایل به مشارکت در ختم قرآن هستین، در بخش نظرات این پست اعلام بفرمایید! :) 

+ التماس دعا! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۴
دکتر سین
19 آل عمران با من
پاسخ:
ثبت شد! التماس دعا! :)
آقا کلاً نسا رو بده من

سوره‌ی چهارُم :دی
پاسخ:
:دی
می‌شه بخش‌های ۲۸ تا ۳۷. ثبت شد. التماس دعا! :)
بخش 16 رو هم می‌خوام :دی
پاسخ:
اوکی! :دی
ثبت شد. التماس دعا! :)
سلام
ده تا پونزده چی شد؟؟؟

بخش 17 لطفا ...
التماس دعا
پاسخ:
دوستان محبت کردن و فراتر از پیش‌بینی مشارکت کردن! قرار بود تا بخش ۸ بریم، تا ۱۴ رفتیم. :))
ثبت شد.
محتاجیم! :)
سلام
یه بخش به انتخاب خود شما بنویسید برام
ممنون
:)
سر می زنم برای دیدنش
پاسخ:
سلام.
بخش ۱۸ برای شما. می‌شه آیات ۲۸۲ تا ۲۸۶ سوره‌ی بقره.
التماس دعا! :)

سلام
بخش چهل رو هم من بر میدارم :) ممنون :)
پاسخ:
سلام.
بخش ۴۰ می‌شه آیات ۲۴ تا ۴۱ سوره‌ی مائده.
ثبت شد. التماس دعا! :)
ببخشید اگه به ترتیب هست و برنامه‌ی دیگه‌ای هست برای من فرقی نمی‌کنه چه بخشی باشه ؛ میتونین یه بخش رو برای من بنویسین من همون رو میخونم :)
پاسخ:
ترتیب خاصی مد نظر نیست. مهم نیته... :)
سلام.
لطفا یه بخش هم بدید به من.ممنون
پاسخ:
ر.ک. کامنت بعدی! :دی
بخش26-27-28رو میشه من بردارم؟
پاسخ:
ثبت شد التماس دعا! :)
۱۶ آذر ۹۵ ، ۱۴:۵۵ بانوچـ ـه
الان دقیقا کدوم بخش ها موندن؟
پاسخ:
بخش‌های ۲۰ تا ۲۵ و ۳۸ تا ۲۰۰ به جز ۴۰! :دی
چون گفتی دقیقاً دقیق گفتم... :))
خیلی ممنون :)
پاسخ:
خواهش می‌کنم. :)
اگه باید خونده شدن رو اعلام کنیم که باید بگم بخش 40 خونده شد :)
پاسخ:
قبول باشه... :)
۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۸:۳۹ دختر به شدت معمولی

سلام

منم میخوام ولی نمیدونم چه بخشایی مونده با انتخاب خودتون برای منم مشخص کنید :)

+ فقط یه سوال هم متن قرآن و هم تفسیرش رو باید بخونیم ؟؟؟ (من درجریان ختم قرآن قبلی نبودم)


پاسخ:
سلام.
شما بخش ۲۰ رو بخون. می‌شه آیات ۲۳ تا ۴۵ سوره‌ی مبارکه‌ی آل عمران.
+ خیر. خوندن تفسیر فقط به فهم بهتر کمک می‌کنه. اما برای ختم قرآن، اجباری نیست که تفسیر رو هم بخونین. هر چند اگر یه نگاه بهش بندازین ضرر نمی‌کنین. :)
التماس دعا! :)
۲۲ آذر ۹۵ ، ۲۱:۳۶ دختر به شدت معمولی

ممنون :)

پاسخ:
:)
یک بخش هم به بنده مرحمت بفرمایید
پاسخ:
بخش بیست و یک، سوره‌ی آل عمران آیات 46 تا 70.
التماس دعا! :)
ممنون بخش 21 و 22 رو خوندم
پاسخ:
ثبت شد. خدا قبول کنه! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی