درهم و برهم

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۵۵ ب.ظ

[.] یه تشکری کنم همین اول پستی از مخابرات عزیز؛ که گزینه‌ی یه دوری می‌زنیم و بر می‌گردیم رو هم به صفحه‌ی خرید ترافیک اضافه کردن! :|

[:] بامزه‌ترین آهنگ پیشوازی که شنیدین چی بوده؟! من دیروز زنگ زدم به یه بابایی، پیشوازش این بود! وجدانن کرکر خنده‌ست! گوشی رو که برداشته بود، هر چی می‌خواستم رسمی صحبت کنم، نمی‌شد لامصب! :))

[:.] سر کلاس به دانشجوها گفته‌م که شماها به عنوان مهندسای بعد از این، باید برای انجام هر فعالیت مهندسی دنبال استانداردش بگردین و طبق اون انجامش بدین. امروز یکیشون ازم پرسید این گونیا رو چه جوری از روی میز بردارم؟!! دنبال روش استانداردش بود! -_-

[::] دیروز با عموم (= عمویم!) صحبت می‌کردم؛ بحث رسیده بود به اینجا که ترکیه دوده‌ی ته کوره‌ی کارخونه‌شونو می‌خریده می‌برده می‌ریخته تو ریمل و اینا؛ باز به خودمون می‌فروخته! عموی مذکور در پاسخ به پرسش بنده که گفتم مگه توی دوده‌ی کوره فلزات سنگین مثل سرب وجود نداره، پاسخ داد: بدن به سرب نیاز داره! و در ادامه افزود: سرب مورد نیاز بدن از پوست قابل جذبه! از تو داشتم می‌ترکیدم از خنده. اما از بیرون می‌گفتم: «چه جالب! نمی‌دونستم!» بس که مبادی آدابم من! خدا حفظم کنه... :))

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۱
دکتر سین
۱۱ آبان ۹۵ ، ۲۲:۰۹ بهار پاتریکیان D:
جذب میشه دیگه آقا ، دِ :))
پاسخ:
ببخشید! چشم! :))
فامیل دوور اخه؟؟ :)))))))))

+ما ترم 1 یه استادی داشتیم می گفت شما باید یه متر دم دستتون باشه همههه چیز رو دوروبرتون اندازه بگیرید که ابعاد و اندازه ها و تناسبات توی ذهنتون بمونه، جلسه ی بعدش یه نفر اومده بود می گفت من داشتم فواصل بین فضاهای خونه رو اندازه می گرفتم، کشف کردم که اتاق داداشم به همه ی فضاها دسترسی خوب داره همون موقه وسایلشو ریختم بیرون و گفتم اگه پاتو بذاری تو آتیشت می زنم. ینفرم یه لیست بلند بالا نوشته بود از ابعاد و اندازه های بدنش. در حد فاصله ی انگشت شست از انگشت کوچک :/

+توش حرف D هم نداره ک به ویتامین دی ربط بدیم حدقل :/ ولی بی شوخی بنظر منم نباید بحث کرد :/
+آمین :دی
پاسخ:
اونم در مکالمه با دوره!!!
+ این نوع سوء برداشت‌ها دقیقاً تقصیر گوینده‌ست یا شنونده؟!!
+ والا! آورین!
+ :)
اون دانشجوئه*_* 
چه گناه داره:/
پاسخ:
خیلی طفلکی هستن کلاً! :دی
مورد آخر:به قول مسترلاین:بارک الله
:))
پاسخ:
:دی
مخابرات رو خدا شفا بده ایشالا :|
پاسخ:
چرا؟ بَده می‌خندیم؟!! :))
:))
بلاخره استاد مملکت مبادی آداب نباشه پس کی باشه؟ من ؟ :))
پاسخ:
به من نگید استاد! #کهنمویی‌طور! خخخخخ
۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۲ نفس نقره ای
آره سرب نیازه :| به هر حال هر آدمی نیاز داره کم کم بمیره دیگه :|
پاسخ:
چه جالب! نمی‌دونستم!! :دی
واقعا این قضیه دوده و ریمل درسته؟؟؟!!!! خاک تو سرم با اون همه سربی که به خورد بدنم دادم:)))))
پاسخ:
این‌طور می‌گن!! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی