۱. این ترم سر یکی از کلاسام یه دانشجوی خارجکی (!) دارم؛ برای اولین بار...!! نمی‌دونم کجاییه دقیقاً! چون لیست نداشتم اسمش رو هم نمی‌دونم هنوز! ولی فکر کنم ترکمنستانی یا آذربایجانی باشه!

الحاقیه‌ی ۱.الف. خیلی زشته آدم در این شرایط ذوق کنه؟!! :|

الحاقیه‌ی ۱.ب. یه کلاهی روی سرش می‌ذاره که کلی گل منگلی داره؛ ولی فارسی صحبت می‌کنه. کسی می‌دونه مال کجاست؟!!

۲. واقعاً سولپیلیز (!) شدم. یعنی شماها سولپیلیزم کردین! چرا توی ختم بخش‌های باقی‌مونده‌ی قرآن شرکت نمی‌کنین؟! وجدانن از این رفتار بی‌سابقه به قدری متعجبم، ... که خیلی متعجبم! :|

الحاقیه‌ی ۲.الف. شرکت کنید...!

الحاقیه‌ی ۲.ب. آخه سه روز، صفر کامنت؟!! یه بار یه عده برای آوردن آب می‌رن لب چشمه اما هر کسی مشکشو پر از هوا می‌کنه تا بار سنگین با خودش نکشه، به هوای این که بقیه آب میارن. وقتی برگشتن، یه قطره آب هم نداشتن! همه‌ش هوا...!!!! (حکمت می‌چکه ازم، یکی حوله بیاره تا سرما نخوردم!)

۳. آخی! یکی از دانشجوها این‌قدر هنوز ترمک هستش که ازم می‌پرسه: ما هم باید اعدادمونو انگلیسی بنویسیم یا فارسی هم قبوله؟!!

الحاقیه‌ی ۳.الف. حالا مثلاً خودمون چه تحفه‌هایی بودیم؟! و حتی چه تحفه‌هایی «هستیم»؟!! -_-

۴. این ترم قرار شده به جای وبلاگ، از مدیومِ «گروه تلگرام» برای ارتباط با دانشجوها استفاده کنم... خدایا خودمو به تو می‌سپرم!! :||

الحاقیه. ندارد!

۵. مامانم و بابام هر دو، نیم ساعت داشتن تلاش می‌کردن سوزن چرخ خیاطی رو نخ بکنن. عاقبت خودم رفتم اونجا براشون نخ کردم. مامانم خطاب به بابام: کار هر بز نیست خرمن کوفتن / گاو نر می‌خواهد و مرد کهن. و در ادامه افزود: قربون گاو نرم بشم من!! منو می‌گفتا!!

الحاقیه ۵.الف. بیا و خوبی کن... :|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۶
دکتر سین
۱۶ مهر ۹۵ ، ۱۵:۴۴ بهار پاتریکیان D:
وای وای فقط پنجمی =)))))
پاسخ:
:دی
:))))))))))))
پاسخ:
:))))))
۴خدا بهتون رحم کنه دکتر:))))
۲ما ندیدیم :/
۵:)))مامان منم همینجوره
پاسخ:
۴ امیدوارم...
۲ الان که دیدین! :|
۵ مامانا خیییلییی عشقن! :)
گاو نر :)) عالی بود :))

اینم حوله خدمتتون :))))
پاسخ:
این که من بی‌شخصیت شدم عالی بود؟!! :))
دست شما مرسی!‌ :)
۱۶ مهر ۹۵ ، ۲۰:۲۸ آقاگل ‌‌‌‌
خسته نباشی دلاور!
خدا قوت قهرمان.
:)
پاسخ:
قربان شما... :)
۱۶ مهر ۹۵ ، ۲۱:۱۹ گمـــــــشده :)
5)با مامانت خیلی حال کردم. دمش گرم. خدا برای هم حفظتون کنه.
4)وبلاگ؟ اونم برای دانشجوها؟ همون تلگرام بهتره که برای این جور ارتباطات
3)ماها نابود بودیم شما رو نمی دونم
2)فعلا حس قرآن خوندن نیست. واقعا می گم. نمی دونم چرا.در ضمن الان دیدم این پستو
1)فعلا که از جو دانشگاه دورم ولی یادمه تا پارسال تو دانشگاه پر شده بود از دانشجوهای سیاه پوست و عرب. خیلی جالبه به نظرم
پاسخ:
۵) :))
۴) آره. توی سه سال اخیر روند کلی همین‌طور بوده. امسال نمی‌دونم چه‌طور می‌شه!
۳) ماها هم! :|
۲) خداوند حس به شما عطا کناد! :) چرا هیشکی ندیده اینو؟!
۱) ما نداریم! نه سیاه‌پوست، نه عرب! :|
چون کلاه داره و فارسی حرف میزنه میتونه تاجیکستانی باشه .. 

چقدر الحاقیه داشت این یه الف دانشجوی خارجی :)))
پاسخ:
حالا جلسه‌ی بعد ته توشو در میارم...! :دی
والا به خدا! ما با این هیکلمون یه دونه هم نداریم...! خخخ
۱۶ مهر ۹۵ ، ۲۳:۰۵ مترسک ‌‌
این جور مواقع در وصف من میگن که: عقل هر چی به از آدمیزاده!
الان من هر چی‌ام، دقت کردید که چی شد؟ D:
پاسخ:
طبیعیه! ما همه به نوعی یه هر چیِ درون داریم...! دقت کردین که چی شد؟ :دی
1-عه چه جالب..خو ازش بپرس دیگه..مثل این استاد فضولها باش
۱-الف یعنی کم الان کار زشتی کردم ؟ :|
۱-ب نمیدونم احتمالا مال همونحایی که میگی

2-دوز (!) داری نه؟ من چون میدونستم دوز داری سولپیلیزت کرذم :)

۲-الف باشه
۲-ب بیا بگیر

3 -وااااااااا ی پسسسرررررر :)))))))
۳-الف درست صحبت کن ؛| هی هیچی نمیگم جمع میبنده :|

4- جدی؟ منم تو رو به خدا میسپرم :|
دانشجوات ادرس اینجا رو دارن ؟ 

5-:)))))))) عالیه پسر .... اخه چقدر تو چیز خوبی هستی:))))
پاسخ:
۱. استاد فضولم داریم مگه؟! من که ندیدم تا حالا! :دی
۱.الف. چی رو؟!!
۱.ب. می‌پرسم ازش!

۲. دوز؟! :دی
۲.الف. [تکان دادن سر به معنای تأیید]
۲.ب. تشکر.

۳. اصن ی وضی! :))
۳.الف. منظور شاعر از ما همون من هستش!

۴. البته یه دو سه نفری گفتن که به تلگرام دسترسی ندارن. شاید از وبلاگ مجدداً استفاده کنم.
فکر نکنم!

۵. این الان تعریف بود؟! خخخ
۱۹ مهر ۹۵ ، ۱۲:۰۲ سکوتـــــــــ پاییزی
:)))) باز خوبه مامانت مراعات کرده:))))) مامان من که یه جور تعریف میکنه ازم که با خاک یکسان میشم :/
پاسخ:
اگر کاری که مامان من کرده اسمش مراعات کردنه، خیلی دلم می‌خواد ببینم مامان شما چه جوری مراعات نکرده!! :)))
۱۹ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۱ ما شیعه ها
این ترم هم بگذرد
پاسخ:
بله! اساساً همه چیز می‌گذره...
کجایی بود این بشر؟؟ 
آمارش در اومد؟!
پاسخ:
نه هنوز! :|
مورد 3 :|||||
پاسخ:
:))
واااااای خدااااااا، بالاخره بعد چندین روز غصه خندیدم.
مرسی، اه:))))
پاسخ:
خخخخ
قابل نداشت، اه! :دی
۱۴ آبان ۹۵ ، ۲۳:۴۳ الف_لام _ناز :)
جالب تر از پست کامنت ها بود استاد!

+ راستی ما یه تی اِی داریم میخوایم دلشو به دست بیاریم میگیم بهش استاد! البته الحق که استاده! تی اِی همه درسیه!:|

یاد اون میفتم وقتی اینجا میگم:دی

پاسخ:
موافقم! :))
+ تی ای بودن مد نبود، وقتی تی ای بودیم!!

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی