مرسی هم‌وطن!

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۵۳ ب.ظ

یه دو سه روزی بود هی ایرانسل پیام می‌داد می‌گفت که شما از شماره‌ی فلان اس‌ام‌اس دارین. یک رو بزن تا پولشو بدی، اس‌ام‌اسه برات بیاد. دو رو بزن تا کنسل بشه و چندتا گزینه دیگه. اولش گفتم هر کی هست اگه آشنا باشه، یا بعداً خودش زنگ می‌زنه یا تو تلگرامی جایی پیدام می‌کنه کارشو می‌گه. اگرم غریبه باشه که هیچی! اصن مامانم گفته جواب غریبه‌ها رو ندم! :دی

اما بعد که تکرار شد، دلم سوخت. گفتم بنده‌خدا حتماً کار مهمی داره؛ پولم نداره یه اس‌ام‌اس بده بهم! برای همینم یک رو فرستادم و پیام اومد! دیدن اس‌ام‌اس همان و سوختن تا اعماق هم همان! اس‌ام‌اس تبلیغاتی بود!!! خلاقیت اون دوست هم‌وطن در استفاده از امکانات برای تبلیغات رایگان، از سمت طویل‌ترش در حلق تمام اپراتورهای تلفن همراه واقعاً!! :|

+ هر وقت یاد این داستان می‌افتم، آقوی همساده‌ی درونم قهقهه می‌زنه می‌گه: یعنی داغون داغون شدماااا! له‌ِله! آآآآآآآآآ هههههههه! :دی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۵
دکتر سین
اوه شکست بدی بود!

آیا زمان آن نرسیده که به همراه اول و رایتل ایمان بیاوریم؟ :دی


:: اون نصیحت مامان من رو هلاک :)))))))
پاسخ:
بد مال دو دقیقه‌شه! :دی
همراه اول رو هم دیدیم! همچین تحفه‌ای هم نیست! :دی
+ نصایح مهلک‌تر و مخرب‌تری هم هست. من مراعات قلب مخاطبان رو می‌کنم که نمی‌گم! :دی
خدا این تبلیغاتی هارو نصف کنه راحت شیم :| :))
پاسخ:
حالا این‌قدر خِشانَت هم لازم نیست دیگه! شما خون نجستو آلوده نکن! :)))
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۲۶ عاشق بارون ...
برای منم چند بار اومد پاکشون کردم. پس اینه قضیه! :))
"+" این خیلی خوب بود! D:
پاسخ:
خوش به حالت! :دی
+ :))))
حالا اینکه خوبه من یه بار یکو زدم ببینم این چی میگه اس ام اس خالی بود یعنی من اون لحظه احساس شهر سوخته رو داشتم تو برو خدارو شکر کن:دی
پاسخ:
وا! :|
فازش چی بوده یارو! خالی؟!!!! :||
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۳۸ هانیه شالباف
و من اینجا نتیجه می‌گیرم که چه‌قدر شعور همراه اول بالاست.قدرشُ می‌دونم! دیگه چیزی بهش نمی‌گم :)))))
پاسخ:
اپراتورا همه‌شون سر و ته یه کرباشن. خودمونو گول نزنیم! :))
از شما بعید بود این نوع حرکات انتحاری !!! 


:))
پاسخ:
اولش مقاومت کردم؛ اما بعدش ازاحساساتم سوء استفاده کردن! :دی
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۵۰ آقاگل ‌‌‌‌
خرابتم دکتر! :))))

پاسخ:
قربون تو! :)
:))))یعنی استعدادای مملکت تواین راه خرج نشن کجا خرج شن:/
پاسخ:
والا به خدا! :دی

به این میگن دزدی...

از ایرانسل و همرا ه اول و...گرفته تا...

 

پاسخ:
من نمی‌دونم اینا وجدانشون درد نمی‌گیره آیا! :|
من که هر چی بهم پیام داد یکی پول نداره پیام بفرسته، محض رضای خدا پولش رو بده ، گفتم به درک!!!! والا !
پاسخ:
عجب قاطعیتی! آورین! :دی
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۲۷ گمـــــــشده :)
والا منم داغون شدم.
له له
پاسخ:
:دی
من هم گول این هموطنِ بی مروت رو خورم
متاسفانه شماره زیادی شبیه به شماره یکی از دوستانِ معدود السیمکارت بود گفتم لابد ایشان است
پاسخ:
همون بی‌مروت که گفتین خیلی درسته بی‌نظرم!
معدودالسیمکارت؟!!! خخخخخ
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۵۸ هولدن کالفیلد
:|
پاسخ:
جانم؟! :|
میبینم هی میادا :| الکیه
پاسخ:
آره! گولشونو نخوری یه وخ! :))
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۵۸ آقای سوژه خوار
واقعا برای منم دو بار این اتفاق افتاد :|
واقعا چرا؟ :|:||||
پاسخ:
دفعه‌ی دوم چرا حواستو جمع نکردی؟! :|
داداچ سر منم اومده :))))) خیلی سوزش داره :))))
پاسخ:
داداچ؟!! خخخخخ
خیلییی! هنوز که هنوزه دارم فوت می‌کنم ولی هنوز جاش می‌سوزه!! :دی
یعنی داغون داغون شدم هااا، له له:)))))
پاسخ:
می‌بینی تو رو خدا!! :|

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی