مازیارنگاری!

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰ ب.ظ

به تازگی یک سند قدیمی‌ کشف شده که نشون می‌ده کارای مازیار فلاحی چه‌قدر اصیل و ریشه‌دارن! :دی



+ حداقل مال چار هزار و پونصد سال پیشه! :)))

+ برای دیدن اندازه‌ی واقعی طرح، روش کلیک کنین! :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۰
دکتر سین
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۰۴ آقاگل ‌‌‌‌
جالب اینکه 1500سال پیش نمی فاصله هم داشتند! موقع تایپ کردن نیم فاصله میزدند! همانا در این نشانه هایی است برای اهل دانش:دی

پاسخ:
حتی 4500 سال پیش! (متنو درست بخون!) :دی
امید است که ایمان بیاورند! :)
خیلی خوب بود این:)
پاسخ:
سپاس‌گزاری! :)
^_^
چه قدر هم قشنگ
پاسخ:
ممنونم! :)
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۲۴ بهار پاتریکیان D:
وای گیس طلا *___*
ماه هفتم *____*
پاسخ:
فقط همین یه دونه تو کل اون البوم شاده. برای امشب فکر کنم جواب بده. می‌تونی استفاده کنی! :دی
خالقش بسیار هنرمند بوده گویا دی:
:)))
پاسخ:
این نکته‌ایه که عموم مردم بهش اذعان دارن! یله! :دی
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۱۱ مَهسا هَسدَم ツ.
:)
پاسخ:
:)
^_^
راستش زیاد متوجه نشدم ای سند با مازیار فلاحی چه ربطی داره !
پاسخ:
اون متنی رو که سمت چپ مشاهده می‌نمایید، بخشی از متن یکی از آهنگای آلبوم ماه هفتم مازیاد فلاحیه! گات ایت؟! :))
اون فلش کمر منو شکست @.@
پاسخ:
اون صافه یا اون بندریه؟! خخخخخ
عالی بود =))
خیلی خوبه :))
پاسخ:
قربون شما! :)
در کدامین موزه نگهداری می شود؟؟؟!!!
:)))
پاسخ:
در موزه‌ی میکائیلی! هر هر هر هر! :|
خخخخخخخخخخخخخ
خیلی هم عالی  :)
پاسخ:
سپاس‌گزارم! :)
۱۱ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۴۳ گمـــــــشده :)
فقط اهنگ مجنون لیلی ش یادمه
خیلی لوسه خدایی
:|
پاسخ:
لوسم هست. ولی اون چه که شاخص‌تره اینه که همیشه بغض داره! همین‌جوری حرف یومیه هم که می‌زنه اشک آدمو در میاره! :دی
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۰۴:۰۴ هولدن کالفیلد
برخلاف شما بنده معتقدم این اثر جعلیه، خودم آزمایشاتش رو انجام دادم، میگن شخصی با نام DR.S تهیه اش کرده
پاسخ:
قابلیتات تو حلق جامعه‌ی باستان‌شناسی ایران! :دی
وای اون بالارو ببین! و این طرحو :| وای اینجارو! سلام :دی
پاسخ:
خوبه اون بالاییه؟! :)
چرا برای این طرح پوکر فیس گذاشتی الان؟! :دی
سلام به روی ماهت! :))
ماست خیار :دی
پاسخ:
:دی
آره من یه دفتر داشتم این شکلی بود تقریبا، عاشقش بودم :)
یعنی با تفکر و جدیت و تعجب دارم نیگاش میکنم :)) فقط اون خط صاف میتونه این همه معنی نهفته رو تو خودش جا بده :|
پاسخ:
خوب نگاه کن اصن شاید همون باشه! :)
تازه کلی معنی هم هست که نتونسته تو خودش پنهان کنه، آورده گذاشته تو انباری بیان، براش نگه دارن! :))
+ من خودمم نفهمیدم چی گفتم، ولی شما خودتو بزن به فهمیدن! :دی
الان روح تاریخ نگارانه من دچار سرگردانی شد
پاسخ:
شما که جای خود داری! می‌گن خسرو معتضد اینو که دید، واشر سر سیلندرش سوخت!!

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی