ختم سوره‌های فرقان، شعرا و نمل

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۷ ب.ظ

در ادامه‎ی ختم مشترک قرآن کریم، امروز می‎خوایم سوره‌های فرقان، شعرا و نمل رو با هم بخونیم.

سوره‎ی فرقان، آیات 1 تا 32، صفحات 359 تا 362  >> دکتر سین

سوره‎ی فرقان، آیات 33 تا 77، صفحات 363 تا 366  >> مهسا. م

سوره‎ی شعرا، آیات 1 تا 60، صفحات 367 تا 369  >> b lue

سوره‎ی شعرا، آیات 61 تا 136، صفحات 370 تا 372  >> دکتر سین

سوره‎ی شعرا، آیات 137 تا 227، صفحات 373 تا 376  >> دکتر سین

سوره‎ی نمل، آیات 1 تا 35، صفحات 377 تا 379  >> ZaHrA ...

سوره‎ی نمل، آیات 36 تا 63، صفحات 380 تا 382  >> نگار :)

سوره‎ی نمل، آیات 64 تا 93، صفحات 383 تا 385  >> yalda shirazi


در صورت تمایل به مشارکت در ختم این سوره‌ها، اعلام آمادگی بفرمایین. بخشای خونده شده رو دوباره نخونین؛ قبل از انتخاب هر بخش، متن این پست و نظراتشو چک کنین. شماره‌ی صفحات هم با خط عثمان طه هم‌خونی داره؛ اگه قرآنتون با خط دیگه‌ای هست، اسم سوره‌ها و شماره‌ی آیات رو ملاک قرار بدین. اشتباهات احتمالی رو هم تذکر بدین تا اصلاح کنم. اگرم تمایل دارین می‌تونین نظر «ناشناسانه» بدین!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۱
دکتر سین
من شرکت میکنم:)
پاسخ:
سوره‌ی فرقان آیات 33 تا 77
التماس دعا! :)
میشه من سوره نمل ۱ تا ۳۵ رو بخونم ؟

پاسخ:
بله؛ ثبت شد.
التماس دعا! :)
من سوره ی نمل از آیه 36 تا 63 رو بخونم؟
پاسخ:
بسیار خب.
التماس دعا! :)
من شعرا ۶۰-۱ :)
پاسخ:
بسیار خب. ثبت کردم.
التماس دعا! :)
* سوره مبارکه شعرا 
:(
پاسخ:
نور مایند! :))))
قسمت آخر هم با من!
پاسخ:
ثبت شد. التماس دعا! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی