سپارش‌های دکتر سین

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۳ ب.ظ

از امروز یه صفحه‌ی جدید به این وبلاگ اضافه کردم با عنوان سپارش‌نامه. تو این صفحه لیست کتابا و فیلم‌هایی رو که دیدم و یا خوندم رو به شرط این که از نظر من ارزش خونده یا دیده شدن رو داشته باشه، براتون لیست می‌کنم. باشد که مستفید شوید؛ ینی استفاده کنین... :دی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۱
دکتر سین
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۳:۱۷ بهار پاتریکیان D:
مچکرات :)
فقط مستفیض نیست ؟! :)))
پاسخ:
خواهش می‌کنم! :)
مستفید یه هف هشت درجه شدیدتره از مستفیض! یعنی خیلی که مستفیض بشی مستفید می‌شی! :دی
+ قرصام تموم شده! خخخخ
مستفید :))
خیلی هم عالیه مستفید میشیم :)
پاسخ:
:دی
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۳:۵۱ آقاگل ‌‌‌‌
باشد :)
پاسخ:
آورین! :))
خیلی هم عالی:)
پاسخ:
خیلی ممنونم! :)
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۲ هانیه شالباف
عالی است :)
پاسخ:
سپاس! :)
مچکر :)
پاسخ:
خواهش! :)
تشکرات بابت این کار قشنگتون:)
پاسخ:
قربان شما! :)
دم و بازدم شما گرم :)
پاسخ:
خواهش می‌کنم. دم و بازدم شما نیز! :)
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۶ ساکن طبقه 40
سپارش => آنچه که باید به ذهن سپرد
پاسخ:
سپارش همون سفارشه؛ منتها ما چون عرب نیستیم به نظرم می‌تونیم به جای «ف» بگیم «پ»! نه؟!!!
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۰ آبان دخت ...
ممنون خب :)))
پاسخ:
خب! :))
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۳ الف_لام _ناز :)
استپاش شدیم!
تلفیق مستفید و سپارش ! :دی

پاسخ:
استپاش عالی مستدام! :)
حالا چرا سپارش !! فکر کردم می خواهین بسپارید به ما که حسابی مستفید بشیم :))
پاسخ:
برید توی همون لیست سپارش؛ زیرش توضیح دادم! :))
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۳ آبان دخت ...
خب به جمالتون :))
پاسخ:
:)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی