جورچین آنلاین!

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۱ ب.ظ

شاید یکی از مهم‌ترین کاربردهای اینترنت توی دنیای امروز، پر کردن اوقات فراغت باشه. توی این زمینه الی‌ماشاءالله سایت وجود داره و یکی از این سایتای باحال که من خیلی باهاش شخصاً حال می‌کنم، ایشون هستن: thejigsawpuzzles

توی این سایت، شما به هزاران جورچین دسترسی دارین، که بر اساس مضمون تصویرشون به چندین کتگوری تقسیم‌بندی شدن. همچنین، شما می‌تونین پازل خودتون رو بسازین و یا از الگوهای برش متفاوت برای تصاویر استفاده کنین.

ضمناً اپلیکیشنشم توی خود سایت قابل دانلود هستش!

امیدوارم ازش لذت ببرین!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
دکتر سین
۱۲ مهر ۹۴ ، ۰۸:۳۷ پریای شاهرخ
من حوصله م به این کارا نمی کشه دکی جان
دیگه پیر شدم

پاسخ:
یو آر نِوِر تو اُلد تو سِت ان‌آدِر گُل اُر تو دریم اِ نیو دریم...! :)

می‌دونم خیلی ربطی نداشت! رفتم دکتر گفته خوب می‌شم! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی