بدون شرح!

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۱۶ ب.ظ

حال این روزامه!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۲
دکتر سین
من کلا ً کانکشن مغزم قطعه !!!
پاسخ:
عجب!
۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۲ آقاگل ‌‌‌‌
اصلا شاعر میگه "بزار تو حال خودم باشم!"

پاسخ:
عجب!
مال من که گاهی اوقات ارور 503 میده: سرور در دسترس نیست :|
پاسخ:
عجب!
هنگ میکَرد ، دادَم ارتقاء بِدَن :/
پاسخ:
من چی بگم که بعد از ارتقا دادن اوضاعم اینه!!
تو را چه شده یا دکتر؟ :|
پاسخ:
دچار انسداد روحی گشته‌ایم! :|
۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۵۷ بهار پاتریکیان D:
میخوام بگم عجب ببینم چی جواب میدین :))))
پاسخ:
اصولاً در جواب عجب، از کلمات هم‌قافیه‌ای مثل وجب و یا مش‌رجب استفاده می‌گردد! :|
بیار ویندوزتو عوض کنم :))
پاسخ:
حال این روزای من هم....:-( 
پاسخ:
:(
می‌گذره...
 خیلی عذر می خوام :))))))
پاسخ:
:دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی