رز سبز

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ق.ظ

اخیراً با یه وبلاگ نوپا آشنا شدم، که نویسنده‌ش داره یک داستان از خودش رو منتشر می‌کنه و تا امروز شیش قسمتش منتشر شده: رز سبز.

+ هدفم، فقط معرفی بود. همین! :)

بی‌ربط: مترسک چه‌شه؟!!!! :(

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۵
دکتر سین
ببینم امروز میتونین من پیرمرد رو سکته بدین!
آقا کی میگه مترسک وبشو بسته؟
من همین الان براش نظر دادم دکتر :/
همانا مارا از این دلشوره خارج کنید ای ایهالناس
دادا مترسک کجایی دقیقا کجایی...
پاسخ:
واعجبا!
صبح که بیدار شدم دیدم یه پست گذاشته با این عنوان: بازگشت همه به‌سوی اوست! و گفته که من می‌خوام وبلاگو تخته کنم؛ دلیلشم نمی‌گم بهتون!! البته من نقل به مضمون کردما! :دی
حالا که رفتم دیدم گویا از خر شیطون پیاده شده و دوباره سوار خر فرشتگان الهی گشته است! :دی
خدا رو شکر! :))
با عرض پوزش اگه اجازه بدید فردا توضیح میدم
پاسخ:
اجازه‌ی ما هم دست شماست! :)
فقط امیدوارم حالت خوب باشه! :)
چییییی؟! :/
پاسخ:
چی؟!
مرسی سرمیزنیم 
پاسخ:
:)
خداروشکر که مترسکمون برگشت :)
من روزی که به وب مترسک و وب شما سر نزنم حتی اگه آپ نکرده باشین شبنمیشه اون روز.
از بس وب جفتتون باصفاست:)
پاسخ:
متر یه دونه‌س! :)
نظر لطفته! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی