اسکیلز یو نید! :)

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۴۵ ب.ظ

یکی از کارایی که من در ابتدای راه‌اندازی وبلاگم می‌کردم، معرفی سایتایی بود که به نظرم مفید میومدن. خیلی وقته که این کار رو نکردم؛ اما امروز می‌خوام یه سایت خوب دیگه رو بعد از مدت‌ها بهتون معرفی کنم: اسکیلزیونید.کام



توی این سایت مقاله‌هایی کاربردی و با زبان ساده وجود داره، که به شما اطلاعاتی بر پایه‌ی تحقیقات علمی موثق برای آموزش مهارت‌های زندگی ارائه می‌ده.

مهارت‌ها در این سایت به هشت بخش کلی تقسیم شده: مهارت‌های فردی، مهارت‌های ارتباطی (میان‌فردی)، مهارت‌های رهبری کردن، مهارت‌های آموزشی، مهارت‌های ارائه‌ی مطلب، مهارت‌های نوشتاری، مهارت‌های ریاضیاتی و مهارت‌های والدین.

برای من، به‌شخصه، بخش «مهارت‌های فردی» اطلاعات خیلی مفیدی داشته و چیزای به‌دردبخوری ازش یاد گرفتم.

+ سایت به زبان اینگلیسی هست و برای کسایی که دوست دارن مهارت خوانداری (Reading) اینگلیسیشونو رو تقویت کنن هم سایت خوبیه. :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۲
دکتر سین
دنبال همچین سایتی بودم :)
مرسی :)
پاسخ:
خواهش می‌کنم. :)
موچکر!
پاسخ:
خواهش. :)
خیلی تَچَکُــــــــر :))
پاسخ:
قربان شما! :)
دکترجون ، مهارت باید شما رو یاد بگیره :) اینقد قند و عسلی
پاسخ:
:نیش تا بناگوش وا شده! :))
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۲۹ آقاگل ‌‌‌‌
بچه ها وبسایت وبسایت بچه ها :)
خوشبختیم وبسایت جان.

پاسخ:
وبسایت جان می‌فرماین «ما هم همین‌طور!» :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی