دنیای وحشی‌ایه!

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ
تا حالا در کشتن، پوست کندن، قطعه قطعه کردن و فریز کردن کادوی تولد خود مشارکت داشته‌اید؟!! :|
+ اون هدیه‌ای که دیروز عرض کردم، یه بزغاله بود!! O_o
msrt ترکوندم! شدم ۸۶ از ۱۰۰. خدایا شکرت! :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
دکتر سین
:)))
پاسخ:
لبخند سه‌گانه‌ی عالی مستدام! :)
همونی که من گفتم:دی

به اسم شما به کام بقیه
پاسخ:
:دی
می‌بینین تو رو خدا! :))
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۰۶ نفس نقره ای
o_O
ایول!
پاسخ:
ایول به کی؟ من یا بزغاله یا چی؟! :))
اسپریچو حدسش درست بود تقریبا:)
به اسم شما به کام همه:دی به این میگن کادوی عام المنفعه:)
پاسخ:
کادوی عام‌المنفعه! خخخخخخ
راستی افرین ما میدونستیم:)
پاسخ:
ممنونم! :)
خوبه والا
پاسخ:
:)
++ خدا رو شُکر :)
پاسخ:
صد هزار مرتبه! :)
بزغاله؟! :|
کادو؟ :|
بزغاله؟! :|
خدایا... توبه :|
دِ آخه بزغاله؟! :|
پاسخ:
خیلیم خوبه! :|
خخخخ
کادو؟! :|
بزغاله؟ :|
کادو؟! :|
بزغاله؟! :|
د آخه بزغاله؟! :|
خدایا توبه؟! :|
.

(معلومه کامنت مترسک رو کپی کردم؟)
والا از وبش خب نمیشه کپی کرد که گفتم تلافیش رو سر کامنتش در بیارم:دی
خخخخ
.
ولی خدایی بزغاله؟
کادو؟

پاسخ:
نه معلوم نیست! من که نفهمیدم! خخخخ
از پست ها و استعدادت در نوشتن کلمات فارسی به زبان اینفیلیش (برعکس فینگلیش!) مطمئن بودم قبولی :)
مبارک باشه.
تبریکات آقاگل وار
پاسخ:
قربان شما! :)
کامنت سعید داودی =))
از دست تو دادا :))
پاسخ:
خیلی بلاست! :دی
نوش جوووون
پاسخ:
بفرما! :)
دکتر سین خیلی مظلوم واقع شدی :)))) 
-
تبریک اقا
پاسخ:
:دی
ممنون. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی