نقطه‌ها

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ب.ظ

این طرح برای ان سال پیشه و از ته گنجه کشیدمش بیرون! :دی



+ به نظر خودم خیلی زشته! بیش‌تر از این که «هنری» باشه، «فلسفیـ»ـه! :|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۸
دکتر سین
نقطه ها ممکن است در درک شما ازجملات اثر گذارند و ممکن است شما را گمراه کنند مراقب باشید
یه کم ترسناک:|
پاسخ:
ترسناک؟ :|
من که نفهمیدم چیه (:
پاسخ:
نور مایند! :)
عاغاااا من دیگه خودم روم نمیشه بگم جایزه م کو؟!!!!:-\ :'( 
خب جایزه م کو؟؟:-( 
پاسخ:
شرمنده! تا شب عید حتماً تقدیم حضورتون می‌شه! قول! :)
اه دکتر جایزه ایشون رو هنوز ندادید؟
بگم همون پلیس لیقوان بیاد سراغتون؟
:دی
.
چشم دقت میکنیم دادا.
مثلا میگه:
یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست.
از نقطه ای بترس که شیطانی ات کنند.
پاسخ:
ایشالا حتماً به‌زودی تقدیم می‌شه! :)
منو از پلیس لیقوان می‌ترسونی؟ من خودم یه پا کره پنیرم! :| خودم نفهمیدم چی گفتم؛ ولی شما حساب کار دستتون بیاد! خخخخ
.
به به! دقیقاً! همین بیت دقیقاً منظور نظر بنده بوده! :)
این پستها به مزاج ما خوش میاد، گفتم بدونید :-))
مرسی... 
طراحی از خودتون هست؟ 
پاسخ:
شما همواره به بنده لطف داشتید! سپاس! :)
بله؛ اون تگ «فوتوشاپ و من» همین رو داره می‌گه دیگه! :)
خب ما خوندیمش..
اما معنی فلسفیشو نفهمیدیم:|
پاسخ:
حالا که دقت می‌کنم می‌بینم خیلی فلسفی فلسفی هم نیست! :))
مچکر!:دی
:))
پاسخ:
:)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی