دموکتاتوری وراثتی

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ
د: چیپس می‌خوری، یا پفک، یا کرانچی، یا بستنی؟!
م: هر چی خودت می‌خوری برا منم بگیر!
د: یکیشو بگو دیگه!
م: بستنی نباشه، هر چی بود، بود. هوا سرده.
د: خواب یکیشو بگو دیگه! می‌میری؟!
م: خودت چی می‌خوای؟ همونو بگیر دیگه!
د: عی بابا! خواب از یک تا سه یه عدد انتخاب کن!
م: سه!
د: سه می‌شه پفک! نه پفک خوب نیست! بین یک و دو یکی رو انتخاب کن!
م: :| یک!
د: ای ول! پس کرانچی می‌گیرم!
م: :|

+ «د» ینی داداشم، «م» ینی من! :))
+ از اول این جوری نبودا! کنکور این جوریش کرده! خخخخخخ
+ چرا می‌پرسی خب؟! دموکتاتوری مامان داره کم‌کم روی ماها هم اثر می‌کنه، فک کنم! :))
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۹
دکتر سین
چه اصطلاح جالبی،ترکیبی از دیکتاتوری و دموکراسی:))
پاسخ:
از این واژه‌های ترکیبیات‌طورگونه (!) تو ادبیات من زیاد یافت می‌شه. منتها چون ممکنه شما متوجه نشین، من خیلی استفاده نمی‌کنم؛ رعایت می‌کنم! :دی
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۲ مدیر جوان
اتفاقا من به شخصه عاشق این روابط هستم :))))
این داداشتون آدم رو یاد بعضی موقع های خودش میندازه :/
پاسخ:
دوست داشتن هر بار به یه شکلی نمود پیدا می‌کنه! مال داداش ما هم این مدلی نمود پیدا کرده! خخخخ
مثل زمانی که از مادر می پرسیم چی بپوشم میگه هرچی که دوست داری, بعد که می پوشیم میگه چرا این رو پوشیدی, اون یکی رو بپوش!!!
پاسخ:
دقیقاً به یکی از مصادیق بارز دموکتاتوری اشاره کردی! خخخ
«هر چی» در واقع به معنای «اون» هست در این‌جا! خخخخخخ

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی