قرآن بخوانیم

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ب.ظ

امام صادق (ع): زندگی دنیایی را بر چهار چیز بنا کردم:

- دانستم عمل مرا دیگری انجام نمی‌دهد، پس کوشیدم؛

- دانستم خدا بر احوال من آگاه است، پس شرم کردم؛

- دانستم روزی مرا دیگری نخواهد خورد، پس آرام شدم؛

- دانستم سرانجامم مرگ است، پس مهیای آن شدم.


ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام صادق (ع)، اگه تمایل دارین توی ختم قرآن مشارکت کنین، شماره‌ی بخش(های) مورد نظرتون رو تو بخش نظرات ثبت کنین.

بخش‌های ۷۴ تا ۷۶: دکتر سین

بخش ۷۷: شباهنگ

بخش ۷۸: ناشناس

بخش ۷۹: مهتا

بخش ۸۰: مریم

بخش ۸۱:

...


+ اطلاعات بیش‌تر...

+ عرض تسلیت دوباره و التماس دعا.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۸
دکتر سین
77 با من :)
پاسخ:
بسیار خب. :)
78 رو هم من میخونم ان شالله.
پاسخ:
دعا بفرمایید. :)
سلام
بخش 79 برای من
پاسخ:
سلام. باشه. :)
سلام. بخش 80 رو هم من میخونم 
پاسخ:
سلام. :)
۸۱ رو هم من می‌خونم ان‌شاءالله :)
پاسخ:
التماس دعا. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی