#خبرنگار_شو تمدید شد

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۴ ب.ظ
کسایی که اینجا رو می‌خونن، احتمالاً با رادیو بلاگی‌ها و به‌خصوص بخش اخبارش آشنا هستن. ما توی رادیو، یه تعداد وبلاگ‌نویس هستیم که پویایی و شادابی فضای وبلاگ‌نویسی تو این آشفته‌بازار فضای مجازی برامون مهمه و براش تلاش می‌کنیم. توی این یک سالی هم که بخش اخبار رادیو به ابتکار بانوچه و کمک بقیه راه‌اندازی شده، فراز و نشیبای زیادی رو پشت سر گذاشتیم و دیگه الان سرد و گرم کار رو تا حدودی می‌شه گفت که چشیده‌یم.
بازخوردهای مثبت و منفی‌ای که این یک سال از طرف مخاطبا گرفتیم، همیشه برامون منبع الهام، انگیزه و اصلاح کارمون بوده. در واقع مسابقه‌ی وبلاگی #خبرنگار_شو رو هم با تجزیه و تحلیل همین نظرات مخاطبا و بحث و بررسی اونا بعد از کلی فکر و با هدف بهره گرفتن از نیروهای جدید راه انداختیم.
البته ما یه هدف دومی هم از این کار داریم: این‌که از کسایی که منتقد کارمون بودن، مستقیماً کمک بگیریم و در واقع ببینیم که چند مرده حلاج هستن. ببینیم که کسی که نقد می‌کنه خودش مرد عمل هست یا نه؟ به قول قدیمیا: گر تو بهتر می‌زنی بستان بزن! :دی
خلاصه این‌که در رادیو رو به همه‌ی دوستان بازه. هر کس فکر می‌کنه که می‌تونه، بسم الله، این گوی و این میدان. یه متن طنز دو پاراگرافی در مورد مطالب یه وبلاگ (که ما تو رادیو بهش می‌گیم خبر) ترجیحاً از مطالب وبلاگای بچه‌های رادیو بنویسین و اگه می‌تونین اونو بخونین. متن‌ها و لینک فایلای صوتی‌تون رو هم بفرستین برای رادیو.
این مسابقه از اوایل خرداد شروع شده بود و قرار بود تا آخر خرداد تموم بشه. ولی به‌خاطر درخواست دوستانی که امتحان داشتن و یا می‌گفتن ماه رمضونه (!) دو هفته تمدیدش کردیم.
من به‌صورت خاص از سه‌تا از وبلاگ‌نویسای مورد علاقه‌م که قلمشون رو جداً دوست دارم: تی‌رکس، ساکن طبقه‌ی چهل و مترسک؛ و به‌طور عمومی از کلیه‌ی دوستان دعوت می‌کنم ما رو در این راه کمک کنن. شما هم اگر کسی رو می‌شناسین که این مسابقه ممکنه براش جذاب باشه، دعوتش بکنین. مرسی. :)
ارادتمند! ^_^

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۶
دکتر سین
چی؟ الان همه امتحاناشون تموم شده؟ پیش دبستانی گلهاست مگه :| من هیفدهم تیر اولین امتحانمه :| نه شهریور آخری :|

آمّا مگه ما چندتا دکتر سین داریم که به صورت خاص دعوتمون کنه :دی! سو آی سی لیبیک تو یور اینویتیشن :|
پاسخ:
همیشه به امتحان! -_-
تنکس فور یور لبیک! تو شادیاتون لبیک بگیم! :دی
۰۷ تیر ۹۶ ، ۲۰:۲۵ مترسک ‌‌
اولاً که ممنونم از محبتتون و ثانیاً همین دیروز با آقاگل صحبتش بود؛ جداً وقت آزادم محدوده و فرصتی برای شخم زدن وبلاگا و سوژه‌یابی ندارم؛ در حد ایده می‌تونم در کنار اتاق فکر مجموعه باشم (که صد البته باعث افتخارمه) اما بیش از این واقعاً شرمنده‌ام، در توانم نیست...
پاسخ:
اولاً قربونت؛ تعارف نکردم. دلنشین می‌نویسی. ^_^
ثانیاً فدای سرت! مهم حمایت توئه که لطفت همیشه شامل حال رادیو بوده. :)
هر ایده‌ای رو صمیمانه و با کمال میل می‌شنویم. :)
۰۸ تیر ۹۶ ، ۱۸:۰۲ مترسک ‌‌
دیگه کاری بود که از دستم بر می‌اومد:
http://1matarsak.com/post/610
پاسخ:
کارت درسته رفیق. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی