قرآن بخوانیم [یازدهم رمضان ۹۶]

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۵۷ ق.ظ

ای خدای فرستنده‌ی قرآن عظیم! اِجْعَلِ الْقُرْآنَ لَنَا فِی الدُّنْیَا قَرِیناً...

با نیت توفیق در قرائت، تدبر و عمل به قرآن کریم، از بخش ۹۲، ختم قرآن رو ادامه می‌دیم...

اگه تمایل دارین توی ختم قرآن مشارکت کنین، شماره‌ی بخش(های) مورد نظرتون رو تو بخش نظرات ثبت کنین.

.:: بخش‌های ۸۱ تا ۱۰۰    بخش‌های ۱۰۱ تا ۱۲۰ ::.

بخش‌های ۹۲ و ۹۳: دکتر سین

بخش‌های ۹۴ و ۹۵: محبوبه شب

بخش‌های ۹۶ تا ۱۰۰: تو کا

بخش‌های ۱۰۱ و ۱۰۲: ترنم


اگر می‌خواین درباره‌ی چیستی و چگونگی ختم قرآن تو این وبلاگ آگاهی پیدا کنین، اینجا رو بخونین.


+ التماس دعا! :)
》》مهم 《《
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۶
دکتر سین
سلام
۹۴-۹۵
التماس دعا.
پاسخ:
سلام. ثبت شد. محتاجیم. :)
برای منم 96 و 97 و 98 و 99 و 100 رو ثبت کنید :)

این طرحتون خیلی خوووبه^__^ 
بعد من متوجه شدم که این چهارمین دوره از ختمتونه درحالیکه من چند روز پیش تازه کشفش کردم :| 
منم وقت خالی هام زیاده واسه همین زیاد زیاد بر میدارم دیگه :دی
پاسخ:
سلام. ثبت شد. التماس دعا. :)
نظر لطفتونه. ان شاء الله خدا ازمون قبول کنه.
فقط یه نکته: این، چهارمین ختم قرآن از زمان تاسیس این وبلاگ تا امروزه. چون ما در ایام غیر از ماه رمضون هم ختم قرآنا رو ادامه می‌دیم. البته نه با این کیفیت و سرعتی که تو ماه رمضون داریم.
چه کاری از قرآن خوندن بهتر. اونم تو ماه رمضون. مجدداً التماس دعا. :)
توکا جان التماس دعا عزیز : )
پاسخ:
ما رو هم دعا کنین! :)
سلام 
101_102
التماس دعا
پاسخ:
سلام. :)
بله متوجه شدم که در کل این چهارمین ختمه :)
یادم باشه خودمم تو وبم بهش اشاره کنم شاید هنوز یه سری ها مثل من باشن با این حرکت اشنا نشده باشن :-)  به قول شما چه کاری بهتر از قرآن خوندن :)
پاسخ:
لطف می‌کنین. ممنونم. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی