قرآن بخوانیم [ششم رمضان ۹۶]

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ق.ظ

ماه رمضون فرصت برق انداختن زنگار دلاست. دریابید که بی‌صدا داره می‌گذره... :)

ادامه‌ی ختم قرآن؛ امروز از بخش ۵۳ به بعد؛ ان شاء الله با نیت شفای مریضا...

اگه تمایل دارین توی ختم قرآن مشارکت کنین، شماره‌ی بخش(های) مورد نظرتون رو تو بخش نظرات ثبت کنین.

.::  بخش‌های ۴۱ تا ۶۰    بخش‌های ۶۱ تا ۸۰  ::.


بخش‌های ۵۳ و ۵۴: دکتر سین

بخش‌های ۵۵ و ۵۶: محبوبه شب

بخش‌های ۵۷ و ۵۸: کوالای پیر

بخش ۵۹: دوست مجازی

بخش ۶۰: ترنم

بخش ۶۱: محبوبه شب

بخش ۶۲: ZaHrA...

...


اگر می‌خواین درباره‌ی چیستی و چگونگی ختم قرآن تو این وبلاگ آگاهی پیدا کنین، اینجا رو بخونین.


+ التماس دعا! :)
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۱
دکتر سین
سلام
۵۵ و ۵۶ با من.
التماس دعا.
پاسخ:
:)
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۲۰ کوالای پیر
سلام 
۵۷ و ۵۸ هم مال من :)
پاسخ:
:)
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۵۵ دوست مجازی
سلام
59 هم برای من...

پاسخ:
:)
سلام 
بخش ۶۰
ممنون 
پاسخ:
:)
۶۱ با من
التماس دعا.
پاسخ:
:)
62  رو هم من میخونم.
التماس دعا :)
پاسخ:
:)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی