مثلث عشقی

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۵۷ ب.ظ

من عاشقانه سیب رو به‌عنوان برترین میوه‌ی دنیا دوست داشتم، تا این‌که با کنسرو ذرت شیرین آشنا شدم...!

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۹
دکتر سین
من پیرمرد هم دندون ندارم برا همین هیچوقت سیب رو دوست ندارم! ولی آب سیب رو عاشقم!

پاسخ:
:دی
آب سیبم تو رو عاشقه! :))
دِ! کنسرو ذرت شیرین دیگه چیه؟ تصورش که می کنم اینجوری :/ میشم ولی شایدم خوب باشه! این سری برم بخرم ببینم چجوریاس :))

ولی من میگم برترین میوه دنیا پرتقاله و دیگر هیچ! ^_^
پاسخ:
کنسرو ذرت شیرین عشقه، عشق!! یه بار امتحان کن می‌فهمی چی می‌گم!!:دی
پرتقالم خوبه. اما من در کل با ترشی خیلی حال نمی‌کنم! شیرینی دوست! :)))
عشقی بالاتر از آلبالو خشکه سراغ ندارم ^_^ 3>
پاسخ:
می‌گن تازه با نمک خوشمزه‌ترم می‌شه... :) اما من دوست ندارم!! :|
منو میتونین به رقیبای مترسک اضافه کنید:|میشیم مثلث یا نه؟
پاسخ:
اگه آلبالو خشکه مقدارش محدود باشه، بله می‌شین!!
اونوخ "کنسرو ذرت شیرین" میوه س؟ :|
پاسخ:
دیگه ببین با مشاعر من چه کرده این!!
ببین این لعنتی رو با قارچِ آبلیمویی ترکیب کن اونوخ فقط یه نقطه عشقی گنده میمونه :دی
پاسخ:
قارچ خام یعنی؟ قارچ خام دوست ندارم؛ ایضاً آبلیمو رو نیز هم!! :|
+ قارچ‌خور که می‌گن تویی؟! :دی
به عشقتون خیانت نکنید اقا!
پاسخ:
چشم! -_-
فقط گیلاس!:*
پاسخ:
گیلاسم خوبه فقط یه کم شل‌کننده‌ست!! O_o
نمیشه معشوقمون میوه نباشه؟ میوه دوست ندارم خب. بنده چهارضلعی دارم با خودم 5 تا میشیم البته
سیب‌زمینی سرخ‌کرده
هویج رنده شده
پودر نارگیل
شکلات
پاسخ:
یعنی کلاً میوه نمی‌خوری؟! O_o
سیب‌زمینی سرخ کرده رو که دیگه همه دوست دارن! :دی
عاغا من اومدم کامنت بذارم دیدم نوشتین سیب زمینی سرخ کرده هوش از سرم پرید :دی
پاسخ:
بهت حق می‌دم! خخخ
۰۴ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۱ گمـــــــشده :)
ذرت شیرین معرکه اس
پاسخ:
بله! :)
میگن ذرت ها تراریخته ن .... نخورین ...
هر چند من نیز ذرت را عاشقم ...!
پاسخ:
واقعاً؟! باز یه چیز خوشمزه پیدا شد، گفتن ضرر داره! :|
۰۴ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۴۷ شاهزاده شب
برترین میوه فقط
 انار
آلبالو
گوجه سبز :)))
پاسخ:
برترین میوه"ها" پس! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی