قرآن بخوانیم...

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳ ق.ظ

تا امروز تا ابتدای سوره‌ی مبارکه‌ی صافات (بخش ۱۵۱) رو با هم خوندیم.

اگه تمایل دارین توی ختم قرآن مشارکت کنین، شماره‌ی بخش(های) مورد نظرتون رو تو بخش نظرات ثبت کنین.


.::  بخش‌های ۱۴۱ تا ۱۶۰            بخش‌های ۱۶۱ تا ۱۸۰  ::.


بخش ۱۵۱: دکتر سین

بخش‌های ۱۵۲ و ۱۵۳: شباهنگ

بخش ۱۵۴: آقاگل

بخش ۱۵۵: AmiN

بخش ۱۵۶: منتظر اتفاقات خوب (حورا)

بخش ۱۵۷: ناشناس

بخش ۱۵۸ تا ۱۶۰: آرتمیس .

بخش‌های ۱۶۱ و ۱۶۲: آرزو ﴿ッ﴾

بخش‌های ۱۶۳ و ۱۶۴: ترنم

بخش ۱۶۵:

بخش ۱۶۶:

...


اگر می‌خواین درباره‌ی چیستی و چگونگی ختم قرآن تو این وبلاگ آگاهی پیدا کنین، اینجا رو بخونین.


+ التماس دعا! :)
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۷
دکتر سین
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۲۰ آقای سر به هوا ...
چقدر خوبه این پست هایی که میذاری ...
ما رو هم دعا کنید ...
پاسخ:
نظر لطفته. ^_^
محتاجیم. :)
بسیار عالی
پاسخ:
^_^
سلام دوست من... ما یک گروه تلگرام به اسم "عاشقان خدا" راه اندازی کردیم که تمام مدیران گروه دارای وبلاگ مذهبی میباشند و دوستاشونو توی اون (هرچند کم) دعوت میکنند... بلطف خدا گروه بسیار خوب و مفیدیه...
با افتخار از شما دعوت میکنم ب عنوان یکی از مدیران گروه عضو گروه بشید

ای دی من توی تلگرام اینه : ilife
وبلاگتون بسیار عالیه موفق باشید...
پاسخ:
براتون صمیمانه آرزوی موفقیت می‌کنم... :)
152 و 153 با من :)
پاسخ:
ثبت شد.
 التماس دعا. :)
اعلام حضور :)
پاسخ:
۱۵۴!
التماس دعا. ؛)
من هم 157 رو میخونم.
پاسخ:
بسیار خب. دعا بفرمایید. :)
سلام
۱۵۸.۱۵۹.۱۶۰
سوره غافر
ممنون
پاسخ:
سلام.
ثبت شد. التماس دعا. :)
هستیم.
پاسخ:
۱۵۵ با شما.
التماس دعا. :)
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۴۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سلام ۱۵۶
التماس دعا
و قبول باشه!
پاسخ:
سلام. بسیار خب. محتاجیم. :)
سلام
 ایرادی نداره بخش ۱۶۳و۱۶۴ بخونم؟
پاسخ:
سلام. خیلیم عالی.
التماس دعا. :)
سلام
۱۶۱ و ۱۶۲ هم با من :)

پاسخ:
سلام. باشه. التماس دعا. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی