نکن لعنتی!! نکن!! + کمی-بعد-نوشت

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۵ ق.ظ
یعنی من اگه فقط یه درصد - نه زیاده؛ اصن نیم درصد حتی - مستجاب‌الدعوه بودم، این الان منقرض شده بود! اصن نفت خام شده بود تا الان! همین آقایی رو می‌گم که همسایه‌ی آموزشگاهه. هر وقت قبل از هفت و نیم صبح (!) می‌رسم آموزشگاه، همین بساطه. هر بار متأسفانه شاهد این صحنه‌ی هولناک و چندش‌برانگیزاننده هستم: از ساختمون بغلی میاد بیرون، جلوی در آموزشگاه - دقیقاً جلوی در - می‌ایسته... بعد... چیز می‌کنه... نه! بقیه‌شو نمی‌گم! اصرار نکنین که راه نداره. جون دکتر راه نداره! بابا جون دکتر زدم...
.
.
.
حالا بذارین بگم! فقط اگه حالتون بد می‌شه، یا بیماری قلبی دارین، یا احساسات معصومانه‌تون ممکنه جریحه‌دار شه، خوندن ادامه‌ی پست به شما توصیه نمی‌شه! نگی نگفتیا!
.
.
.
.میاد جلوی در ما وایمیسه؛ تمام توانشو جمع می‌کنه، یه نفس عمیق و بعد به غلیظ‌ترین شکل ممکن حروف «خ» و «ع» رو هم‌زمان و کشیده ادا کرده و محتویاتِ (گلاب به روتون، ببخشید، ببخشید، عذر می‌خوام) حلقشو تف می‌کنه و می‌ره!!!! o_O
یعنی کاری با روح و روان آدم می‌کنه که از سر صبح تا خود شب موقع خواب اعصابم ملتهبه!!! -_-

+ من که گفتم نخون! خودت خوندی! :|
+ کمی-بعد-نوشت: جهت تلطیف فضا ببینین: یک - دو - سه - چار - پنج
+ رزا و سانازا هم غنچه کردن؛ اونا هم گل دادن عکس می‌ذارم... :)
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۴
دکتر سین
۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۱۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بی فرهنگ!
با شما نبودم!
پاسخ:
این دفعه رو کوتاه بیاین حالا. O_o
اه اه خیلی زشته:|
پاسخ:
خیلی... -_-
+میدونستین ما، مردمی هستیم که وقتی میگن «نکن یا نخون» دقیقا کنجکاویمون به حد اعلاء میرسه و همون کارِ نهی شده رو انجام میدیم : )

خدایی خیلی حال بهم زنه 😑
پاسخ:
اساساً نوع بشر همین‌طوره.
اصن یه وضی... -_-
عکسای یک تا سه چقدر قشنگن^_^ اولش فکر کردم شمعدونین چون خیلی شبیهن ولی تا حالا گلبرگایی به این زیبایی ندیده بودم. 
پاسخ:
در واقع هر ۵تا عکس، شمعدونین. ۱ تا ۳ شمعدونی معمولیه. ۴ و ۵ شمعدونی اژدر.
خودمم همین نظر رو دارم. :)
۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۰۸ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
من اصن یه جوری ام که از تو خیابون هم رد شدم کسی همچین کاری کنه یهو از هفت فرسخی متوجهش میشم از بس که بیخودی حساسم. همیشه هم تا شب اعصاب ندارم:(
نکن برادر من خب
خوب شد حالا عکسا رو گذاشته بودی دلمون وا شد 
پاسخ:
اصلاً انگار با قلم و چکش رو مخچه‌ی آدم حکاکی و حجاری می‌کنن! :|
^_^ خواهش...
:|
به نظر من با هدفون به گوش برو و سرتو با چیزی مشغول کن...

من عاشق گلم، ولی نگهداریشون سخته...هرچی گل میخریم میاریم خونه کمی بعد پژمرده میشه و میپوسه :|

الان یه گل نعنایی یا میگن پیچک سوئدی داریم کلا برگاش داره تموم میشه و کهنه شده...نور و آبشم خوبه ولی درست نمیشه...
پاسخ:
آخه غافلگیرانه میاد لامصب... :دی
من خودمم کلی گل رو تا حالا به فنا دادم متاسفانه!
به نظرم از یه کسی که کارش  گل و سنبله (!) راهنمایی بگیر. اکثر اوقات راه حلش خیلی ساده‌ست. مثلاً ممکنه نیاز به محلول آهن داشته باشه. یا شاید زیادی نزدیک آشپزخونه‌ست...
بح بح چه عکس های خوشگلی ^_^
الکی مثلا فضا تلطیف شده :|
خب با افکت صدا چه کار کنیم؟! :||
پاسخ:
این همه علائم هشدارِ "نخون" برای شما نصب کرده بودم! :|
کثیف!

البته با اون بودم اشتباه نشه.
پاسخ:
بله، متوجهم! O_o
متاسفانه من اینقد برام پیش اومده که حس میکنم دارم دچار وسواس میشم نسبت به رفتارای دیگه
خیییلی رو اعصابن
پاسخ:
شعور متاسفانه چیزیه که به‌سویّه بین آدما تقسیم نشده... -_-
گلها واقعا زیبا بودن ممنون 
پاسخ:
^_^
ای ی ی ی ی
خوب شد اون عکسا رو کذاشتین ها وگرنه ما همینجور دگرگون باقی مونده بودیم!:دی
پاسخ:
:)))
این قدر تو آموزشی این صحنه رو دیدم که دیگه برام عادی شده :|
پاسخ:
همچین یه کم، یه خورده، یه کوچولو، فضای پادگان با سطح شهر فرق داره... فقط یه کما! :|
:/شانس ندارین!وگرنه جلوی پای ما گوسفند قربانی میکنن:دی
پاسخ:
چی شده؟! :|
:| :| :| :| :|

با این سه چهار تا عکس فضای به این چندشی تلطیف نمیشه :(((( من چطور ناهار بخورم حالا؟ :(((

تازه فکر کردم این لینک ها هم عکس همون خ و ع یاروئه با ترس و لرز باز کردم
پاسخ:
عی بابا! اصلاً از سری بعد این جور پستا رو رمزدار می‌کنم!! :||
این توصیفی که از همسایه داشتید همش تو.ذهنم تداعی میشه:'(
یکی از گلها رو با اجازه سیو کردم خیلی زیبا بود
پاسخ:
:(
خواهش می‌کنم. :)
درسته باید گل شناس باشیم :)
پاسخ:
:)
اسم این حرکتش "اخ تف" ه.
ما هم یه همسایه داشتیم صب کله ی سحر انجامش میداد، ادم حتی توی خواب هم تهوع میگرفت
پاسخ:
این مورد، «عععخخخخخخخ تف» بود فی‌الواقع! :|||
-_-
آره خب :))
پاسخ:
:)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی