سؤالاتی چند

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۲۸ ب.ظ

یک. نشد یه بار بگیم شارژ نداریم، نگن برقی یا پولی؟! چرا دوتا واژه‌ی مختلف براشون نمی‌سازیم خودمونو خلاص کنیم؟ این فرهنگستان واقعاً داره چی کار می‌کنه پس؟

دو. هولدن کجاست؟! خبر دارین؟!!

سه. وقتی آپاندیسمو عمل کرده بودم و منو از اتاق عمل آورده بودن بیرون، بابام بالا سرم بوده و من تو حالت نیمه‌هشیار چیزایی گفتم که یادم نیست؛ وقتیم از بابام می‌‌پرسم که چیا گفتم اون موقع، خیلی ملیح می‌خنده و می‌گه: هیچی، مهم نیست! :| الان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های زندگیم اینه که بفهمم چی گفتم؟!!

چار. بند سه رو قبلاً براتون تعریف کرده بودم؟! 

پنج. این حدوداً یک ساله همین شکلیه. اینا رشد نمی‌کنن آیا؟!

شیش. من اصلاً از سیاست خوشم نمیاد؛ اما اون دوستانی که قصد دارن به احمدی‌نژاد رای بدن، واقعاً جدی می‌گن یا فقط دارن یه شوخی بی‌مزه می‌کنن؟ منظورم اینه گه اینا حقیقتاً دچار آلزایمر هستن یا خودشون رو زدن به فراموشی؟!

هفت. اگه آدم غیرمستقیم پودر لباسشویی بخوره می‌میره؟ چندتا تخمه تو جیب شلوارم بود که یه مزه‌ی به‌خصوصی می‌داد. وقتی خوردمشون یادم اومد که همین‌جوری شلوارمو با تخمه‌ها انداخته بودم تو ماشین!


همین دیگه!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۸
دکتر سین
1- من به جای شارژ برقی میگم باتری که با شارژ پولی اشتباه نگیرن. مثلاً میگم موبایلم باتریش داره تموم میشه. از روی بافت جمله و موقعیت، طرف باید بفهمه منظورت کدومه.
2- اتفاقاً منم نگرانشم. ولی خب نیست که دستِ بزن داره، می‌ترسم حالشو بپرسم بزنه پای چشمو کبود کنه :))))
5- کاکتوسای من رشد می‌کنن. لابد این از نوعِ رشدنکننده است.
بقیه‌ی سوالا رو بلد نیستم استاد :(
پاسخ:
یک. آره؛ باتری معادل خوبیه. ممنونم! :)
دو. منتظر بود سراغشو بگیریم بیاد؛ موشو آتیش زدم فک کنم! :دی
پنج. داریم؟! O_o
آخر ترم از من توقع نمره نداشته باشینا! :))
اینا اگه گلدونشون عوض بشه بزرگترش کنی. خاکشم عوض کنی. کود مناسب هم بهش بدی بزرگتر هم میشه بله :))
.
اینایی که دوباره میخوان به م.ا رای بدن دیگه از دنیا و مافیها بریزدن دکتر. بریدن :|

نه نترس نمیمیری. فقط مزه گندش ازیتت میکنه. :D

پاسخ:
جداً؟ امتحان می‌کنم. :)
اونا بریدن؛ ما چه گناهی کردیم؟! والا!!
«اذیت» البته! :دی
وای تو چقدر خفن و باحالی که از سیاست خوشت نمیاد.
پاسخ:
این الان تعریف بود؟! -_-
۲۸ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۱۱ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
منم همیشه با این کلمه شارژ مشکل داشته و دارم. 
واقعا باید به شباهنگ بگیم دارن تو فرهنگستان با این اساتیدشون چیکار میکنن :)

هولدن احتمالا دچار خلا شدید بعد از دفاعش شده. 

گزینه سه رو اگر هم تعریف کرده بودی من نشنیده بودم. یاد عمل و حرفای خودم افتادم  :)))
پاسخ:
والا به‌خدا! :دی

خلأدونش دیلِی داره؟! :دی

خیلی استرس دارم. مطمئنم حرف ناجوری زدم! :دی :|
الان که مورد اولو خوندم متوجه شدم که اصلا من از کلمه ی شارژ استفاده نمی کنم :/ شارژ برقی رو میگم باتری، شارژ پولی رو میگم اعتبار :/ تاحالا بهش فک نکرده بودم. چرا خب -_- 

+من یه گلدون دارم که دوتا کاکتوس توشه، بعد اینام رشد نمی کنن ولی نمیدونم چرا به نظر میاد که به همدیگه نزدیکتر شدن :/ باید وسطشون دیوار بکشم. مثلا مملکت اسلامیه ها -_-

+قبلا به دلیل اینکه رهبری ازش حمایت میکرده بهش رای می دادن، الان که عملا جلوش وایساده، دقیقا دلیلشون چیه -_-

+صرفا -_-
پاسخ:
چه خوب! باتری و اعتبار. مشکلم حل شد! :|

+ می‌تونی پاشون کافورم بریزی! :دی

+ حالا اصلاً ایشالا که رد صلاحیت بشه یه مملکتی از هرج و مرج خلاص شن.

+ صرفاً چی؟!
۲۹ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۴۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱. مراجعه شود به شباهنگ!
۲.باامیدبسیاربرگشتند!
۳. مستقیم بخوره شاید مسموم بشه!
پاسخ:
یک. چش! :))
دو. دست گلشون درد نکنه. :)
سه. نشدم گویا... :دی
 سلام
در مورد آقای احمدی نژاد نظری ندارم. اما اون دوستانی که قصد دارن به روحانی رای بدن، واقعاً جدی می‌گن یا فقط دارن یه شوخی بی‌مزه می‌کنن؟ منظورم اینه گه اینا حقیقتاً دچار آلزایمر هستن یا خودشون رو زدن به فراموشی؟!

:)
پاسخ:
من همون دوره‌ی قبل هم به روحانی رأی ندادم. اما اگه روحانی لولو باشه، احمدی‌نژاد خود گودزیلاست! :دی
در مورد کاکتوس ها باید بگم منم چند نوعش رو دارم . بیشتر رشدشون توی تابستونه یه جورایی زمستون خوابن.
البته گلدونه شما کوچیکه با یه گلدون بزرگ عوضش کنید. توی آفتاب غیر مستقیم هم باشه.
راجع به فرهنگستان و واژه شارژ هم بهتره هربار دقیقا شارژ برقی یا شارژ پولی به کار ببریم . چرا فرهنگستان رو به زحمت بندازیم. :)
پاسخ:
یه آقایی هست گل‌فروشه و خدمات جانبی گل (!) هم ارائه می‌کنه. می‌رم ازش می‌پرسم دقیقشو. :)
اینم می‌شه؛ بله! :|
استاد میشه اپن بوک باشه؟
اگه پرسیدن پولی با برقی بگین این دیگه شخصیه!دیگه از این سوالا نپرس:)
من یه دوست داشتم پودر لباس شویی خورد غیر مستقیم دار فانی رو وداع گفت!دور از جون شما البته:)
البته به پودرشم بستگی داره
با کسب اجازه از سازمان تبلیغات و دوستان باید بگم که این شوماو برف و اینا تا حالا کاری نکرده
اگر پرسیل خوردین که با معدتون خدافظی کنین:)
اگه هم نرم کننده ی سافتلن طلایی خوردین جدیدا اخلاقتون بهتر نشده؟ یه جور مهربون تری؟؟

پاسخ:
شما هر چی دوست داری کتاب و جزوه بار کن بیار سر امتحان؛ فکر کردی امتحانای منو می‌تونی با این کارا پاس کنی؟! خخخ
چیش شخصیه؟! :|
یعنی چی‌جوری وداع گفت دقیقاً؟
پرسیل بوده فک کنم! :|
مستقیم هم بخوری خیلی مشکل ایجاد نمیکنه :)) البته بستگی به حجمش هم داره. ولی خب کلا پودر از مایع کمتر مسمومیت میده.
پاسخ:
عه، خب پس. :)
وقتی اومدم پستش کنم دیدم ته همه ی موردا -_- گذاشتم. گفتم مورد آخر یکی تنها بذارم :))

+کافور =)))) الان 5 میل از هم فاصله دارن :| جدی چرا؟؟
پاسخ:
وژدانن اگه توضیح نمی‌دادی حالا حالاها خودم نمی‌تونستم متوجه بشم! :دی
+ جواب می‌ده خب! :))) ان‌قدر جلوی این دوتا جوونو نگیر؛ بذار به هم برسن، سنگدل! خخخخ

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی