دست کشیدن

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۳۶ ق.ظ

+ من در دوران کودکی و نوجوانی خیلی دست می‌کشیدم. اما نمی‌دونم چی شد که مدت‌ها از این کار دست کشیدم؟!! (موش بخوره منو که این‌قدر نمکدونم! :|||)
+ اون مصراع سمت راست هم تنها شعرِ مرتبط با «کفِ دست» بود که به خاطر آوردم!!!! :دی
موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۶
دکتر سین
:دی
بنظرم کار  ازموش گذشته نگذشته؟:دی
پاسخ:
گذشته؟! :دی
خوب میکشیدیا :)))
پاسخ:
نظر لطفته.
اما اینو همین چند روز پیش کشیدم. ^_^
چه دستخط پرفکتی داری دکتر. رو نمیکردیا :)
روایت داریم که استاد خوش خط گلی است از گل های بهشت :d

مثلا :
یار دستنبو به دستم داد و دستم بو گرفت! 

یا دست از طلب ندارم تا کام من بر آید

یا
چو بید بر سر ایمان خویش می‌لرزم
که دل به دست کمان ابروییست کافرکیش!

دیگران را تلخ می آید شراب جور عشق
ما ز دست دوست می گیریم و شکر می شود...

پاسخ:
دست‌خط من کاملاً به حالم بستگی داره: اگه حالم خوب باشه، درشت می‌نویسم و خوشگل؛ اگه حالم بد باشه ریز می‌نویسم و زشت؛ اگرم معمولی باشم، متوسط می‌نویسم و متوسط!!
شعر با دست بلدم: یک دست جام باده و یک دست زلف یار / پس من چگونه پیرهنم را عوض کنم؟!
متنها "کفِ دست" کمه... :دی
۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۰۸ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
کار از نمکدون گذشته دکتر. رسیده به یه دریاچه نمک :)
پاسخ:
تو فکر صادراتم اصن!! :دی
۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۴۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ماشاالله هنرمند هستید!!
"ای که دستت می رسد کاری بکن!"
پاسخ:
^_^
مرسی...
کلاس خط و آموزش طراحی دست بذارین رو همین وایت‌برده :))


پاسخ:
چه عنوان خفنی: آموزش خط و طراحی دست! : دی
حامد همایون یه جا میگه: تأخیر نکن، حکم بده حاکم احساس، تا موی تو و دست من و شانه مهیاست!
پاسخ:
بله؛ عرض کردم که؛ با "دست" زیاد داریم شعر. :)
دارین حیف میشین والاه:))
پاسخ:
آره. همه همینو می‌گن!!
#اعتماد_به_سقف
ماشاءالله چه استاد دکتر مهندس هنرمندی 
از بس کف دست بر جبین کوبیدم
تا بگذرد از سرم، پریشانی من
 
نقش کف دست! محو شد، ریخت به هم
شد چین و شکن، به روی پیشانی من
پاسخ:
نظر لطفته. ^_^
وااااو. عجب شعریه. :))
اصن مرزهای موش خوردگی و با نمکی رو جا به جا کردین دکتر:|
پاسخ:
کاریه از دستم بر میاد خلاصه... :|

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی