وایت‌بردی ۱: سندروم اعداد لاتین-فارسی

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۴۱ ب.ظ

+ از اتاق فرمان اشاره می‌کنن امروز سه‌شنبه‌ست، نه دوشنبه! :دی

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۲
دکتر سین
۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۴۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
باحاله  
هم پست وایت بردی 
هم سندروم بچه های مهندسی :)))
پاسخ:
سندرومه بیش‌تر کرکرِ خنده‌ست! :دی
منم با اینکه ورودی نیستم ولی به این سندرم مبتلا هستم...حتی بعضی از اساتیدمم مبتلان...کسی چه میدونه...شایدم ما از اونا گرفتیم :))
پاسخ:
در موارد عادی بعد از یکی دو ترم خودبه‌خود رفع می‌شه. مورد شما یه مورد حاده! :دی
اساتید هم؟!! واقعاً؟! :|
حرکت باحالیه :))
جالب بود.
پاسخ:
مرسی!‌ :))
خیلی باحال بود :))) پیش نویسش :D
تازه برخلاف اینجا این قابلیت رو داره که وقتی مینویسی :D مثه :دی نمایش داده بشه نه این شکلی که اینجاس :||

آخ آخ ما یکی از اساتیدمون اینطوری بود :| البته کلا ادم نابودی بود، فککن برای امتحان استاتیک 2 که کلا باید مسئله و حل کردنی باشه، سوال تشریحی و جاخالی داده بود. یکیش مثلا: 
خمش در تیر آهن چیست؟
ما: :||||||||||
پاسخ:
:))
اولش افقی نوشته بودم دو نقطه دی رو؛ اما حسش در نیومده بود! :دی
من باورم نمی‌شه استادا این حرکتو بزنن! o_O
استاتیک مگه یک و دو داره؟! ما یه دونه سه واحدی داشتیم فقط...
سؤال تشریحیش از عرضِ تیرآهن تو حلق مریام! :|
راستی چه شمابل سورئالی از پنجره و شما روی تخته افتاده :)) سورئال مایل به کوبیسم طور مثلا :/ 
پاسخ:
اون دره (= در است) نه پنجره! :دی
البته بنده به‌شخصه رئال جادویی رو دوست‌تر دارم! خخخ
۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۱۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ایده جالبیه!
منم به این سندروم مبتلا شدم!!
پاسخ:
:)
به‌شدت واگیرداره چون! :))
چه باحال :))
خدا رو شکر من به همچین سندرومی مبتلا نیستم :))
پاسخ:
:))
الحمد لله! :دی
یعنی واقعا درسته ... واقعا !!!
پاسخ:
نه پس چی؟! خخخ
چه سندرم سوژه‌ای!!!
شما دکترین یا مهندس یا دکتر مهندس؟
پاسخ:
خخخخ
مهندسی هستم در شرف دکنر شدن، ان شاء الله تعالی! :)
باحال بود. حس سرکلاس بودن بهم دست داد.حس استاد بودن بهتون دست نداد؟:دی
پاسخ:
خواهش می‌کنم به من نگید استاد! خخخ
ایضا بچه های علوم پایه... سوژه ای بود جزوه های ترم اول :)
ایده پست ولیت بردی هم جالب بود.
پاسخ:
اساساً مقوله‌ی جزوه رو از هر زاویه‌ای بهش نگاه کنی، مقوله‌ی فانی هست! :دی
^_^
سلام
دلم برای درس خوندن تنگ شد تخته رو دیدم 
برای منم پیش اومده بیشتر برای عدد 9   :)
چه ماژیک های رنگارنگی :)
پاسخ:
سلام
:)
مگه نُهِ فارسی و لاتین با هم فرق داره؟! :دی
قابل نداره! :))
اره خب یکم فرق داره :)
پاسخ:
معلوم نبود که شوخی کردم؟! :|
خخخخخخخ
پست جالبی بود:)
ببخشید سلام
یه چیزی بگم من دانشگاه کلا عدد انگلیسی مینوشتم هر درسی رو
چون کشف کرده بودم ریاضی رو فقط با اعداد انگلیسی یاد میگیرم:)
پاسخ:
:)
علیک سلام.
این مدلی رو نشنیده بود! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی