قرآن بخوانیم...

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۲۲ ق.ظ
شکر خدا، تا امروز تا آیه‌ی ۲۷ سوره‌ی اسرا رو با هم خوندیم. برای ادامه‌ی ختم قرآن، دوستانی که مایل به مشارکت هستن، در بخش نظرات اعلام بفرمایند! بخش ۹۹ و ۱۰۰ از این جدول، و در ادامه، بخش‌های ۱۰۱ به بعد این جدول و بخش‌های ۱۲۱ به بعد از این جدول...
همه‌ی جدول‌ها رو هم در منوی ختم قرآن می‌تونین مشاهده کنین. :)
اگر توضیحات بیشتر لازم دارین، به این پستا یه نگاه بندازین...

بخش ۹۹: دکتر سین
بخش‌های ۱۰۰ تا ۱۰۴: شباهنگ
بخش‌های ۱۰۵ و ۱۰۶: مهسا .م
بخش‌های ۱۰۷ و ۱۰۸: منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بخش ۱۰۹: آقاگل
بخش ۱۱۰: Dexter Morgan
بخش ۱۱۱: اسمارتیز :)
بخش ۱۱۲: محبوبه شب
بخش‌های ۱۱۳ و ۱۱۴: هلما ...
بخش ۱۱۵: ماه پیشونی
بخش ۱۱۶: لادن ..
بخش ۱۱۷: Bahar Alone
بخش ۱۱۸: ترنم
بخش‌های ۱۱۹ و ۱۲۰: آرزو ﴿ッ﴾
بخش ۱۲۱: ماه پیشونی
بخش‌های ۱۲۲ و ۱۲۳: محبوبه شب
...

+ التماس دعا! :)
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۵
دکتر سین
۰۵ فروردين ۹۶ ، ۰۷:۵۸ محمد روشنیان
بسیار عالی، سپاس
پاسخ:
خواهش می‌کنم. :)
بخش 100 و 101 و 102 و 103 و 104 رو من می‌خونم :)
پاسخ:
ثبت شد. التماس دعا. :)
105,106 رو من میخونم 
پاسخ:
ثبت شد. التماس دعا. :)
۰۵ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۲۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سلام 107 و 108 والتماس دعا.
پاسخ:
سلام. ثبت شد. محتاجیم. :)
اعلام حضور :)
پاسخ:
بخش ۱۰۹ با تو. :)
التماس دعا. :)
سلام، من نیز هستم.
پاسخ:
سلام. بخش ۱۱۰ با شما. التماس دعا. :)
سلام:) بسیار اتفاقی گذرم به اینجا افتاد:)
شرکت برای عموم آزاده؟:) اگه آزاده،منم هستم:)
پاسخ:
سلام. از آشناییتون خوشوقتم. ^_^
بله، همه می‌تونن مشارکت کنن. بخش ۱۱۱ با شما. التماس دعا. :)

سلام..
اجازه ی حضور میدین‌؟

پاسخ:
سلام. با کمال میل. ^_^
بخش ۱۱۲ با شما. التماس دعا. :)
سلام.سپاس ازطرح عالیتون.نگاه ویژه خدابرزندگیتون:)
به وبلاگ ماهم اجازه شرکت بدید.
پاسخ:
سلام. نظر لطفتونه. ^_^
شما بخش ۱۱۵ رو بخونین. التماس دعا. :)
سلام ...
بخش 113 و 114 هم برا من :)
پاسخ:
سلام. بسیار خب. التماس دعا. :)
سلام 
منم تمایل دارم در این ختم شرکت کنم
قبول باشه از همگی 
پاسخ:
سلام. ایشالا. :)
بخش ۱۱۶ با شما. التماس دعا. :)
اقا اجازه!منم هستم:))
پاسخ:
بخش ۱۱۷ با شما. التماس دعا. :)
سلام لطفا اسم منم بنویسید
پاسخ:
سلام. بخش ۱۱۸ هم با شما. التماس دعا. :)
سلام
۱۱۹ و ۱۲۰ هم با من اگه میشه :)
قبول باشه.
پاسخ:
سلام. بسیار خب.
قبول حق. التماس دعا. :)
سلام ممنون بابت بخشی که دراختیارم دادیدتاقرائت کنم عالی بود:
فضیلت و خواص سوره حج
حج،بیست و دومین سوره قرآن است که مدنی و 78 آیه دارد.
از پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم نقل شده: هر کس سوره حج را قرائت کند مانند آن است که حج و عمره ای به جا آورده و به تعداد کسانی که در گذشته و آینده، حج و عمره گزارده اند، ثواب به او داده خواهد شد.(1)
از جمله آثار و برکات این سوره روزی شدن حج و زیارت حرمین شریفین است.
امام صادق علیه السلام فرموده است: هر کس هر سه روز، یک بار سوره حج را تلاوت نماید، در همان سال به زیارت خانه خدا نایل خواهد شدو اگر در سفر حج از دنیا برود، وارد بهشت خواهد شد. راوی می گوید به امام عرض کردم: اگر فرد، مخالف ما و عقاید ما باشد نیز همین فضیلت را دارد؟ امام فرمود: در بعضی از عذاب ها به او تخفیف داده می شود.(2)
آثار و برکات سوره
1) در برخورد با ستمگران
اگر سوره حج را بنویسند و پس از شستن از ان آب بر جایگاه سلطان و حاکم ستمگری بپاشند، حکومت او به اذن خدا از بین خواهد رفت. مرحوم کفعمی نیز در کتابش آورده است: اگر آب حاصل از شستن نوشته سوره حج را بر جایگاه والی یا قاضی بیدادگری بریزند، قدرتش از او گرفته می شود.(3)
2) اطلاع از نتیجه کار
جهت اطلاع از عواقب کارها 201 بار این آیه را بخواند و بخوابد: «الم تعلم ان الله یعلم...(تا) علی الله یسیر».(4)

______________________

بخش دیگری روبه من بدید:)
پاسخ:
سلام. ایشالا امسال سال زیارتی باشه برای همه. :)
ببخشید که یه کم دیر جواب می‌دم. شما بخش ۱۲۱ رو بخونین. التماس دعا. :)
سلام
۱۲۲ و ۱۲۳ رو من می خونم.
التماس دعا از همه دوستان.
پاسخ:
سلام.
ثبت شد. محتاجیم. :)
سلام
۱۲۴ و ۱۲۵ و ۱۲۶ رو من می‌خونم.
التماس دعا :)
پاسخ:
سلام.
ثبت شد. خدا قبول کنه. :)
محتاجیم. :)
دکتر 127 و 128 و 129 و 130 با من :)
پاسخ:
ثبت شد. التماس دعا. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی