قرآن بخوانیم...

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۳۱ ب.ظ
تا امروز تا ابتدای سوره‌ی ابراهیم (ع) رو با هم خوندیم. برای ادامه‌ی ختم قرآن، دوستانی که مایل به مشارکت هستن، در بخش نظرات اعلام بفرمایند! بخش ۸۹ به بعد از این جدول.
همه‌ی جدول‌ها رو هم در منوی ختم قرآن می‌تونین مشاهده کنین. :)
اگر توضیحات بیشتر لازم دارین، به این پستا یه نگاه بندازین...

بخش ۸۹: حنا :)
بخش ۹۰: آقاگل
بخش ۹۱: ترنم
بخش ۹۲: دکتر سین
بخش ۹۳: ناشناس
بخش ۹۴: آرتمیس .
بخش ۹۵: آرتمیس .
بخش ۹۶: مهسا .م
...

+ التماس دعا! :)
++ @آقاگل :دی
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۲
دکتر سین
اگه می‌شه، من 89. 
پاسخ:
ثبت شد. التماس دعا. :)
بخش 96 هم برای من :)
پاسخ:
بسیار خب. التماس دعا. :)
سلام
94 و 95 من. ممنون
پاسخ:
عرض سلام و خوش‌آمدگویی. :)
ثبت شد. التماس دعا! :)
93 هم با من.
ممنون.
پاسخ:
باشه. التماس دعا. :)
سلام :)
ممنونم دکترجان.
بی زحمتیک بخش رو هم به من اختصاص بدید پس.

پاسخ:
علیک سلام. :دی
خواهش می‌کنم! :)
بخش 90 با تو: سوره‌ی ابراهیم (ع)، آیات 25 تا 52.
التماس دعا! :)
سلام 
منم میتونم شرکت کنم؟ 
پاسخ:
سلام.
حتماً؛ چرا که نه. :)
شما بخش 91 رو بخون: سوره‌ی حجر، آیات 1 تا 51.
التماس دعا. :)
ممنونم. تا کی وقت داریم برای تلاوت کردن؟ 
پاسخ:
خواهش می‌کنم.
تا هر وقت که دلتون بخواد. کلاً دو سه صفحه‌ست. خیلی وقتتونو نمی‌گیره. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی