بلاگینگ آترواسکلروزیس

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۴۸ ب.ظ

نشستیم داریم تلویزیون می‌بینیم. یهو می‌گه: این سه‌تا در آینده زوج هنری خوبی می‌شنا!! نه؟! :||

.

.

.

همین دیگه. حرفی ندارم فی‌الواقع...


+1: یعنی دچار چنان انسداد وبلاگی‌ای شدم که هیچ محلول لوله‌بازکنی نمی‌تونه بشوره ببره!! [:دی] علی‌الحساب همین بچه‌پُست رو داشته باشین، تا یخم کم‌کم وا شه! :دی

+2: کیا تا حالا دچار انسداد وبلاگی شدن؟ تعریف کنن بینیم! :))

تبصره‌ی +2: کیه که نشده باشه؟!!

+3: کامنت‌دونی پست قبل قرار بود بسته باشه. ببخشید که جواب نمی‌دم؛ جوابی هم ندارم فی‌الواقع، جز همین :( ... و سپاس. [گُل]

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۰
دکتر سین
کدوم سه تا ؟؟!!! الان من دچار انسداد تفکراتی عروق بینابینی بصل النخاع شدم با این پست گذاشتنت ...

فی الواقع سپاس :)


پاسخ:
نکته‌ی جمله رو نگرفتی! دوباره بخونش! :دی
:)
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۲۲ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
منم همین الان به قول شما در انسداد وبلاگی به سر می برم
و به قول خودم به خشکسالی واژه ها گرفتارم.
جور خاصی نیست. ممکنه تموم شه ولی اگه نشه عمر وبلاگ تموم میشه.
البته ایشالا که شما از این انسداد در میای
پاسخ:
من دفعه‌ی اولم نیست. هر چند وقت یه بار این طوری می‌شم. می‌گذره... :)
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۳۵ ساکن طبقه 40
من همیشه دچار انسداد وبلاگی ام ... شاید چون فقط به جاذبه تکیه می کنم :))
پاسخ:
تا حالا از این زاویه بهش - بهت، در واقع - نگاه نکرده بودم! :دی
من دوست دارم بشم ولی نمیشم:/روز۵ام میشه میشم مثه قبل:/
پاسخ:
دوست داری دچار انسداد بشی؟! :|
۱۱ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۴۵ منتظر اتفاقات خوب
درود بر دبیران زبان فارسی دوران دبیرستان!

پاسخ:
چرا؟!! o_O
۱۱ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۳۷ گمـــــــشده :)
من تا دلت بخواد
از 130 پست در ماه به 3 پست رسیدم گاها
پاسخ:
چرا این‌قد نوسان؟!! رولر کاستره مگه؟! :دی
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۵۵ نفس نقره ای
بنده تجویزی دارم ولی خب ادب حکم میکنه که خاموش از کادر خارج شم :)))
پاسخ:
یعنی تجویزت بی‌تربیتی بود؟! خخخخ
سلام.
از رکود وبلاگی چیزی نگو که کما بیش دچارشم.
و متاسفانه حتی نمیشه به زور خودت رو ازش بیرون بیاری.چون وقتی در این مود بلاگ میکنم به دل خودم نمیچسبه.
پاسخ:
سلام.
دفعات اول خیلی اذیت‌کننده‌ست؛ اما بعدتر عادی می‌شه. نه که اذیت‌کننده نباشه‌ها! اذیتت می‌کنه، اما نه مثل سابق!! درست مث بقیه‌ی چیزای زندگی... :|
زوج سه تایی :)))))))

:: ایشالله همین روزا یختون وا شه :دی
پاسخ:
:دی
الهی آمین! :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی