هدرهای مینیمال

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۵۷ ق.ظ

توضیح خاصی نداره این پست...


خودم (اینجا می‌نویسم)


بانوچه (ول کن جهان را...)


آقای بنفش (رشنو)


حنانه (تراکم اندیشه‌ها)


آقاگل (دو کلمه حرف حساب)


نویسنده... (پالادیوم)


الانور (ضربان لبخندهایت)


پلاکت (جولیک)


رادیو بلاگی‌ها


شباهنگ


نفس‌های نقره‌ای

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۹
دکتر سین
چقدرهنری...مثه معما میمونه خوندنشون:دی
پاسخ:
:)
۱۹ دی ۹۵ ، ۰۹:۴۰ ♫ شباهنگ
ممنون :)
برم به هدر بیافزایم اثرتونو :)
پاسخ:
خواهش می‌کنم! :)
۱۹ دی ۹۵ ، ۱۲:۴۳ پرتقالِ دیوانه
چقدر رنگ پس زمینه پالادیوم خوبه *____*

پاسخ:
پرتقالی خالصه! :دی
۱۹ دی ۹۵ ، ۱۲:۴۴ آقاگل ‌‌
:))
مرسی دکتر.
خوشا شما که فوتوشاپ بلدید.
حالا من هدر نداره وبلاگم چه کنم؟ :))

پاسخ:
:)
بذار فوتر وبلاگت! هر هر هر! :دی
۱۹ دی ۹۵ ، ۱۲:۵۵ פـریـر ...
چه جالب! برام جدیده...تا حالا ندیدم هدر این مدلی :)
احسنتم :))
پاسخ:
خودمم ندیده بودم! :دی
:)
۱۹ دی ۹۵ ، ۱۳:۱۸ فرزانه شین
چقد طرح قشنگیه....
پاسخ:
سپاسمندم! :)
مرسییی دکتر ^_^ میذارمش برا هدر زاپاس! اخه کار قبلیت رو هم خیلیییی دوست دارم ^_^
پاسخ:
آره! اگه اون یکی پنچر شد یه دونه داشته باشی! :دی
:)
۱۹ دی ۹۵ ، ۱۵:۰۸ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
چه قشنگ بودن، چجوری میشه مام از اینا بنویسیم؟ نرم افزار خاصی داره؟
پاسخ:
لطف داری... :)
خیر؛ با پینت هم حتی می‌شه!!
:دی
خیلی قشنگ بودن
پاسخ:
ممنونم! :)
ذوق‌زدگی...خیلی خفنن...
با اون نقطه گردالیاش...و کلا همه‌اش..و کلا خیلللی ممنون
پاسخ:
مانیتورتون خفن نشون می‌ده! :دی
خواهش! :)
۱۹ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۰ ** سیلاک **
وای فوق العاده است :)))
پاسخ:
لطف داری! :))
۲۰ دی ۹۵ ، ۲۱:۴۹ آقای بنفش
به به چه کردی دکتر جون 😍😍😍
پاسخ:
قربون شما! :)
۲۱ دی ۹۵ ، ۱۶:۱۰ بانوچـ ـه
جا داره در ادامه‌ی هشتگ گذاری گروه رادیو اینو هم اضافه کنم که #مگه_دکترا_هم_هنرمند_میشن_آخه؟ :دی
کارت عالیه دکتر... شما گفتی هدر ولی من میذارمش توی قسمت درباره من (به یاد بلاگفا) وبلاگم... چون هدر قبلی هم که درست کردین خیلی خوشگله دوسش دارم کلی هم طرفدار پیدا کرده :دی
پاسخ:
#تصورت_از_دکتر_چیه_دقیقاً؟! خخخخ
سپاسمندم... هر طور که صلاح می‌دونی.
:)
۲۱ دی ۹۵ ، ۱۸:۰۰ کاکتوس :)
خیلی قشنگن :)
پاسخ:
تشکر... :)
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۱:۱۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
من هیچوقت بلد نشدم خوب از امکانات پینت استفاده کنم.
پاسخ:
جداً؟! :|
۲۸ دی ۹۵ ، ۲۰:۲۵ نفس نقره ای
عه آقا من تازه اینو دیدم چه باحال ^_^ هیجان زده شدیم :)
پاسخ:
قابل شما رو نداره! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی