در-در-در

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ب.ظ

آقا! یه سری یخچال جدید ال.جی تولید کرده، دیدین؟ توی درش، یه در دیگه داره: Door-in-door. اینو بخوان معادل فارسیشو بگن چی می‌شه؟ در-در-در؟! [آیکون عمیقاً فرو رفته در فکر، با نگاهی خیره به افق]

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۶
دکتر سین
۱۶ دی ۹۵ ، ۱۹:۲۹ پرتقالِ دیوانه
شما داری حیف میشی تو این مملکت
پاسخ:
همه همینو بهم می‌گن! :دی
۱۶ دی ۹۵ ، ۲۰:۳۷ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
واقعا الان منم به فکر فرو رفتم. ایشالا که فرهنگستان معادلی مثل معادل کراوات واسش نسازه:  دراز آویز زینتی :))))))))
پاسخ:
:)))
۱۶ دی ۹۵ ، ۲۰:۵۹ ♫ شباهنگ
در اندر اندرون
در تو در
پاسخ:
اولیه این‌جوری خونده می‌شه: دَرَن دَرَن دَرون! باحاله! خخخ
به درتودر هم فکر کرده بودم. به‌خاطر شباهتش به -ببخشید- خرتوخر، بی‌خیالش شدم! :دی
۱۶ دی ۹۵ ، ۲۱:۵۲ ** سیلاک **
حتما مگه باید اسم داشته باشه !!!

به چه چیزها که فکر نمی کنی :))))
پاسخ:
نباید داشته باشه؟! :دی
کلاً درگیریم با هم! خودم و مغزمو می‌گم! خخخ
۱۷ دی ۹۵ ، ۰۰:۲۰ آقاگل ‌‌
یک قابلیتی بود تو تلوزیون هاشون. میگفتن تصویر در تصویر یادته دکتر؟ حالا جالبه که این قابلیت رو الان همین دستگاه های دیجیتال 25هزارتومنی هم دارنا! 
بعد الان گفتی در در در یاد اون افتادم.
پاسخ:
الان ماشین لباسشویی هم این تکنولوژی رو داره؛ وسط کار درش وا می‌شه! جل‌الخالق! خخخخ
شایدم "در به در" !!!
پاسخ:
آره! شایدم فلک‌زده! شایدم بیچاره!! :|
دربه‌در آخه؟! خخخ
درادر مثلا

پاسخ:
آورین...
یاد کزازی افتادم: بیتابیت! :))
۱۷ دی ۹۵ ، ۱۱:۵۱ بانوچـ ـه
آدم دچار یأس فلسفلی میشه
پاسخ:
پس من چرا دچار فرح فلسفی شدم؟! خخخخ

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی