بابا بی‌خیال!!!

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۰۸ ب.ظ

من امروز یه دونه کاغذ رو خونه جا گذاشته بودم، زنگ زدم از مامانم بخوام یه نگاه کنه ببینه خونه‌ست یا نه؛ گیر داده چی شده که وسیله جا می‌ذاری؟ عاشقی؟ خاطرخواه شدی؟ اسمش چیه؟ خوشگله؟ من می‌شناسمش؟ اگه دور و برت شولوغه آروم در گوشم بگو! تو دانشگاه دیدیش؟ ترم چنده؟ درسش خوبه؟ ...

اگه قطع نمی‌کردم، اسم پسرمم داشت انتخاب می‌کرد!!! :|

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۵
دکتر سین
۱۵ دی ۹۵ ، ۱۹:۲۸ شیکسون (^_^)
پس عاشق شدی... :))
پاسخ:
لا اله الا الله! خخخخ
:)))))))
پاسخ:
چرا می‌خند؟ :)
۱۵ دی ۹۵ ، ۱۹:۵۲ پرتقالِ دیوانه
خب حالا کی هست؟
تا کی انکار دکتر؟
پاسخ:
حالا ان‌قد بگین تا خودمم باورم بشه! خخخ
:)))حالا کیه؟خوشکله؟خانواده داره؟؟اصن ایناش که به ما ربط نداره..

شیرینی کی میدین؟؟؟؟:دی هان؟؟:))
پاسخ:
خیال می‌کردم در جواب این پست همدردی دریافت می‌کنم؛ زهی خیال باطل! خخخخخ
شیرینی ما فراموش نشه خلاصه! ما همینجوری مفتی مفتی تبریک نمیگیم :دی :))
پاسخ:
من نهایت بتونم دو کیلو شیرینی زبون بیارم بذارم با همون کارتنش دم در وبلاگ. فعلاً وسعم در همین حده! :دی
۱۵ دی ۹۵ ، ۲۱:۳۰ نفس نقره ای
جا نذار خب عزیزِ من، جا نذار :|
پاسخ:
چشم! :|
۱۵ دی ۹۵ ، ۲۲:۴۵ ** سیلاک **
ان شا الله به سلامتی و مبارکی و میمنت ... 


 :))))
پاسخ:
برای پاسخ به این کامنت، ر.ک. عنوان پست! :دی
۱۵ دی ۹۵ ، ۲۲:۵۲ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
واااااااای خداااااا:)))))))
پاسخ:
:))
۱۵ دی ۹۵ ، ۲۳:۰۹ פـریـر ...
:)))) اینطور مامانایی خیلی دوست داشتنین :)))

:: گمتون کرده بودم! خوب شد بالاخره یافتم اینجا را دکتر :)
پاسخ:
آره! هر کی داره خدا حفظش کنه؛ هر کس هم نداره خدا بیامرزدش... :)
جایی نرفته بودم که! همین‌جا بودم!! :دی
اقا من چی بپوشم خب حالا ؟
:)))
پاسخ:
خخخخ
۱۵ دی ۹۵ ، ۲۳:۴۴ مرتضی خیری
دکتر پسر چرا؟ شاید دختر باشه
:)
پاسخ:
الان آیا مسأله‌ی اصلی، جنسیت بچه‌ی اول منه؟! :))
جا داره دست بندازم دهن منه جر بدم! خخخخخ
۱۷ دی ۹۵ ، ۰۱:۱۷ פـریـر ...
من در تو در رو پیشنهاد می کنم!

ولی خدایی دقتتون ما رو کشت! :)))
پاسخ:
:))
من دقتم خوبه، اما تو اصن دقت نداریا!! این کامنت مال اون‌وره! :دی
۱۷ دی ۹۵ ، ۰۱:۲۶ פـریـر ...
خب!
از اتاق فرمان اشاره می کنن که من سوتی دادم و کامنت پست جدید رو اینجا گذاشتم :دی

دوتا رو باهم باز کردم اشتباه شد :/

و اینکه: شما که اینجا بودین من شما رو گم کردم خب :))
پاسخ:
پیش میاد...! :دی
:))
من امروز سه بار وسیله جا گذاشتم و برگشتم. تا حالا اتفاق نیوفتاده بود اما طبق این قانون باید منتظر بدنیا اومدن نبیره م باشم 
پاسخ:
بچه، نوه، نتیجه!
نبیره مال بار چهارمه! :دی
۱۹ دی ۹۵ ، ۱۲:۵۴ פـریـر ...
به روم نیارین دیگه :)))
تا ارسالو زدم دیدم این در آن در نیست و اشتباهی شد :))

در: مجاز از پست :دی
پاسخ:
نور مایند! :)
که با این در اگر در بند درمانند، در مانند! :دی
دکتر زبون خوب نیست!
بیارم ناپلئونی ره؟؟
پاسخ:
:دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی